Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
@Tommy: misschien een rubber van je uitlaat gescheurd en hoor je dat? Dat heb ik wel een x gehad maar was eigenlijk een constant gebonk bij bepaalde bochten en optrekken.

What the hell is hier in zandvoort te doen morgen?
Zit in 't NH hotel met me vriendin en het barst hier van de skylines, imprezas, supras en m3s.

zo vervangen, mocht dat 't geval zijn...

denk zelf eerder, stabilisatiestang/bovenste schokdemper rubbers.... bekend kwaal bij die dingen, alleen zou je het op een klinker weg ed ook moeten horen...

zo vervangen, mocht dat 't geval zijn...

denk zelf eerder, stabilisatiestang/bovenste schokdemper rubbers.... bekend kwaal bij die dingen, alleen zou je het op een klinker weg ed ook moeten horen...

Hoor het vooral van 30 naar stilstand uit laten rollen zegmaar. Ook op asfalt... En dan zonder te remmen. Rem ik, hoor je niets meer. En bij gas geven ook niet. Vage shit..

Binnenkort tekool zetten denk.. Ben langzamerhand verliefd aan 't worden op een Integra type R dc5... Enige wat me nog tegenhoudt in het stuur aan de verkeerde kant...

Mannen vraagje: Sinds een paar dagen zit er een tik ergens in m'n auto. Alleen als ik m'n gas loslaat zonder te remmen en dan onregelmatig een soort bonk. Ook vanuit stilstand wegrijden hoor je dit 1x. Bij remmen en gasgeven hoor je niets. Enkel bij gas loslaten dus. Wiellager oid? Vd week even naar de garage toe, maar handig als ik aan kan geven wat ik denk dat 't is. :)

Bedankt alvast! Gaat om een Grande Punto:)

stabilisatorstang van je versnellingsbak?

Heb mijn cardanas na laten kijken, toen bleek dat doe iets gericht moest worden en gebalanseerd..
Mocht iemand een adresje zoeken voor cardan assen, pm dan even :)

Heb een olie temperatuur, olie druk en volt meter besteld bij condrad.
Mooie meters passen goed bij de e30 tellers.
Moet alleen nog propjes lassen voor de sensoren op de deksel van het oliefilterhuis.

Wie weet waar ik een thermische schakelaar M14 x 1,5 kan bestellen voor een elektrische fan?
Er zit een thermostaat in van 82°C, aansluiting voor die schakelaar zit aan de retour zijde van de radiateur.
Bij welke temperatuur moet die dan schakelen?

Jaf was niet veel bijzonders vond ik. Wel wat leuke wagens gezien maar zandvoort blijft een klote circuit vind ik. Te onoverzichtelijk, afstanden van paddock naar paddock vind ik vrij groot, aanrijroute is waardeloos.

Bekende auto's die ik heb gezien:
- supra van Frank, stond voor het tunneltje als je naar de heineken paddock wilde
- Integra van Machiel, hij stond zijn auto te poetsen voor een sticker en later was hij aan time attack bezig.
- civic van wesley

Nog een vraagje btw, ik heb een bod van 270 euro voor mijn beide spoon veerpootbruggen gehad. Ik zou voor 198 euro iets anders kunnen kopen wat ook wel goed is, ik kan ze zelf wel namaken voor 50 euro(?) of gewoon houden. Best lastig, ik maak er wel winst op, maar dan heb ik niet meer de super hippe jdm YO shizzle. What to do?

Tjah elk evenment in NL is het zelfde.

Elke x weer die zelfde autos....
Enkel als er autos uit de UK of D komen is het leuk. Die doen er wat serieuzer aan mee...

JAF vandaag:
401621_3469087057640_1585000644_2659361_1734583885_n.jpg

468103_394370697252562_100000389061802_1234310_2027112255_o.jpg

Terugweg:
542863_3470707578152_1585000644_2660445_1401856417_n.jpg

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back