Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Moet je wel getuige hebben en het 100% aan kunnen tonen.

Ik weet verder niet hoe je verzekerd bent maar je zou het ook op vandalisme kunnen gooien.
 
Dat zeg ik niet, ik vind het gewoon een beetje raar om verzekeringen te gaan tillen in zo'n geval. Maar goed, moet iedereen voor zich weten. Maar dan ook niet klagen dat de autoverzekering zo duur is.
 
Je kan collega's, buren en familieleden gewoon vragen naar de status van je auto. Als hun gewoon toegeven dat hij daar onbeschadigd is geparkeerd doe je toch niemand kwaad? Mijn buren hebben ook een verklaring ingeleverd waarin stond dat mijn auto schadevrij was voordat een pauper mn hele zijkant in de prak reed.

Dat vind ik heel wat anders dan lekker de verzekering oplichten, zulke gasten moet je inderdaad flink aanpakken.
 
Hij probeert het tenminste, ik wil ook mijn top weten en zal dit ook testen zodra ik in duitsland ben.
Igg doet hij het niet op de NL wegen.

Maar is toch zonde een auto verbouwen en dan niet weten wat hij kan ?
of veel vermogen hebben maar het niet durven gebruiken omdat je banden / onderdelen slijten.

Ik cruise vrijwel altijd rond 200 met sub in NL (vaak snachts, duh, haal nooit in met snelheidsverschil groter dan 20-30), met Volvo wel rond 140-160, nog nooit wat gehad *klopt af*. In Duitsland echter:

- April SBO tijdsysteem terugbrengen 1x met bus
- Mei idem SBO op snelweg
- eind december en vorige week 20 km te hard op snelweg... Net toevallig boete van binnen, 13 km te hard: 20€, nou doe mij maar meteen twee, dan hoef ik dat volgende keer niet af te rekenen. Absurde verschil tov NL.
 
richting sprints of races gaat mijn gaspedaal ook naar beneden, is dan ook amper tot geen verkeer op de weg. maar toch risico op flitsers.

Afgelopen december richting boekel op het rechte stuk voor eindhoven, dacht ook hmmm top testen is een optie. helaas bij tankstation stonden ze weer te flitsen. maar had het op tijd gezien.

Hard rijden heb ik niks op tegen wel tegen flitsers.
 
Je kan toch gewoon met 150/160 richting een tunnel rijden en hem daar vol intrappen? Ik tik wel vaker de 200 aan in de botlek of benelux tunnel :p
 
Hij probeert het tenminste, ik wil ook mijn top weten en zal dit ook testen zodra ik in duitsland ben.
Igg doet hij het niet op de NL wegen.

:')

Regelmatig dat ik de 180/200 aantik. 240 ook gehaald met nog gas over :D
Toppen kan makkelijk in NL, dat gezeur altijd :') Ben met mijn auto 1x in DLD geweest, toen ik em ging halen :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top