Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
:')

Regelmatig dat ik de 180/200 aantik. 240 ook gehaald met nog gas over :D
Toppen kan makkelijk in NL, dat gezeur altijd :') Ben met mijn auto 1x in DLD geweest, toen ik em ging halen :+

ik ben geen moraal ridder hoor, ik rijd altijd te hard binnen en buiten de bebouwde kom,
Toppen kan idd bijna overal ;)
 
Moet je wel getuige hebben en het 100% aan kunnen tonen.

Ik weet verder niet hoe je verzekerd bent maar je zou het ook op vandalisme kunnen gooien.

Jongeeeeeens, zn schoonpa heeft geld zat.

Weet ik, heb zelf ook een goed bedrag gekregen via wbf.

En dat wil zeggen dat je dan maar alles klakkeloos gaat betalen?

Dat wil zeggen dat je het wbf niet op hoeft te lichten.

Doet hij toch niet?

Als er getuigen zijn niet nee, maar volgens mij zijn die er niet.

WBF moet je minstens 4 getuigen hebben die je auto hebben gezien voordat je 'm hebt neergezet(onbeschadigd), en erbij zijn geweest toen de auto beschadigd was. Dus dat word 'm al niet. En ja, ze is All-risk verzekerd, maar je noclaim tyft dan weer naar beneden. Dus beter om gewoon zo af te tikken, BTW terughengelen en weer doortuffen:)
 
:')

Regelmatig dat ik de 180/200 aantik. 240 ook gehaald met nog gas over :D
Toppen kan makkelijk in NL, dat gezeur altijd :') Ben met mijn auto 1x in DLD geweest, toen ik em ging halen :+

Dat is mijn punt, het kan makkelijk. Je moet het gewoon doen.
Volgens mij heeft big-t toch een 147 GTA? die haalt het echt wel in de tunnel hoor ;)
 
WBF moet je minstens 4 getuigen hebben die je auto hebben gezien voordat je 'm hebt neergezet(onbeschadigd), en erbij zijn geweest toen de auto beschadigd was. Dus dat word 'm al niet. En ja, ze is All-risk verzekerd, maar je noclaim tyft dan weer naar beneden. Dus beter om gewoon zo af te tikken, BTW terughengelen en weer doortuffen:)

Ouders, zijzelf en jij, dat is al vier.
Jij sliep bij haar thuis.
Verder zag ze 2 collega's op de parkeerplaats en je bent klaar.
 
Als ik wist wie het gedaan had, had die morgenochtend ook wel ff problemen met z'n auto ja. Maar ik heb niets gezien, dus kan er niets mee. Was btw op d'r werk, dus ouders is onwaarschijnlijk;) Maar ze kan wel een paar collega's aanwijzen die wel mee willen helpen, maarja al die moeite en als ze erachter komen dat het niet klopt, hang je er zelf aan wegens fraude e.d.
 
Haar ouders hebben toch s'ochtends gezien dat de auto onbeschadigd voor de deur stond en dat de schade pas daar is ontstaan. Ik stond voordat ik naar de parkeergarage ging ook voor de deur, en mijn buren hebben ook daadwerkelijk gezien dat mijn auto schadevrij was voordat ik wegging.

Gewoon pakken waar je recht op heb, die regels zijn er alleen om frauderen moeilijk te maken. Jij/je vriendin bent gewoon slachtoffer van een mongol die tegen een auto aanzit en weg rijdt. Daar is het WBF voor.
 
Dat is mijn punt, het kan makkelijk. Je moet het gewoon doen.
Volgens mij heeft big-t toch een 147 GTA? die haalt het echt wel in de tunnel hoor ;)

Helaas geen GTA, maar een stilo abarth.
Dat gaat ook wel lekker.
Tuurlijk is het haalbaar maar ik doelde alleen op flisters.
Dat die meestal de boel verpesten.

Knallen zolang de bezine te betalen is ;)



Over het waarborg fonds.
Die proberen je echt te nekken.
Je moet inderdaad veel getuigen hebben en echte complete onzin opsturen.
Je bent haast verplicht om een valse verklaring in te leveren, want wie kijkt een ander zijn auto goed na als hij langs loopt ofzo.
 
Weet iemand misschien waar ik mijn body snel kan laten spuiten (omg Tilburg-Ehv)?

d75a30cd7f3b36c54e34a723f98e4b29.jpg


Tijd dringt... en budget ook, dus geen gekke fratsen, maar simpel wit met druppeltje zwart (Nissan kleur).
 
Je kunt em wel laten rollen bij Inimoeks house of kolor.

Geld beter steken in iets wat er toe doet. Schade zul je toch wel rijden :p
 
Helaas geen GTA, maar een stilo abarth.
Dat gaat ook wel lekker.
Tuurlijk is het haalbaar maar ik doelde alleen op flisters.
Dat die meestal de boel verpesten.

's nachts valt dat best mee :) Of overdag ff paar flits apps checken ofzo.. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top