Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Machiel, ik vond dat ook niet 't beste voorbeeld, maar wel 't meest dicht bij wat ik bedoelde.
Zonder staat eigenlijk nòg nicer. :p
 
Gisteren was het zo ver, de magische stand van 111111 :D

foto2yho.jpg


Ook de lippen in kleur gespoten :) Opzich nice gelukt maar ben er nog niet echt tevreden over.

foto3fmt.jpg
 
Nee indd, ik denk dat het van een vrachtwagen (autoambulance) is geweest, die zitten namelijk tegenover 't bedrijf waar ze werkt. Met achteruitrijden precies die punt door de bumper gegaan ofzo. Maar geen briefje ofzo, dus maak maar wat hard. Heb al wel bij de vrachtwagens gekeken naar grijze lakresten, maar niets gevonden... Randdebielen.

Geen camerabewaking rondom de bedrijven?
 
Moeten we indd nog even achteraan gaan, alleen zal dit voornamelijk op eigen terein gericht zijn, dit was op een openbare parkeerplaats, maar who knows, 't proberen waard.:)
 
Net even Jer de Fonkert gebeld voor die schade. Wat hij over de telefoon hoorde kon hij ongveer zeggen dat het rond de 2k ging kosten8P. WTF!
 
Ja dat het te duur was, was ik ook wel uit ja:D. Maar kleurverschil? Is toch een originele BMW kleur, neem aan dat ze dit toch wel goed kunnen spuiten?
 
bmw kleuren zijn over het algemeen wel aardig, het is niet dat je het kleurnr intypt en je hebt de goede, zal wel mooi zijn:p Het enebedrijf vind iets natuurlijk eerder "goed" als de ander. 2000eu kom je al snel aan, nieuw bumpertje 500+? balk, richten wellicht, achterlicht is ook niet bepaald goedkoop.
 
Nieuwe achterbumper + spuiten, PDC sensor (1x), Achterlicht (unit?) en dwarsbalk. Alleen die balk is op t einde een beetje ingedeukt, zag eruit alsof een hamer dat ook wel recht kon tikken:+.

Oh, net een ander schadebedrijf gebeld, 900eu in de BTW. Klinkt al beter:p
 
Net even Jer de Fonkert gebeld voor die schade. Wat hij over de telefoon hoorde kon hij ongveer zeggen dat het rond de 2k ging kosten8P. WTF!

Waarom ga je dan ook naar een BMW dealer? Beter ga je gewoon naar een erkend schadebedrijf...Kost het ws de helft.
 
Zit je wel aardig in de richting hoor!

Ik had linkerdeel bumper spuiten (ivm krasje), nieuw achterlicht en een veeg op mijn zijscherm wegpoetsen van 10cm... 750,-

Ik heb bijvoorbeeld geen PDC en zo te zien word of de bumper vernieuwd of word jouw bumper gelast. Flink extra werk ten opzichte van de schade die ik had.

De fonkerd in Obl?


Over een uurtje ongeveer is mijn Audi weg..
200267_174995892548362_100001138578159_396075_1348749_n.jpg



En er word een blauwe saxo vts (uitvoering dus gewoon 1.4) op ingeruild waar ik mee ga rijden, wel met OZ wielen en wat verlaagd dus niet onderstaande op de foto. Maargoed best leuk gebakje om cheap te kunnen rijden en extra geld aan de kant te kunnen zetten voor wat anders :)
Kwh9Jjs8W1EVfZ5Nh6nnWQ==.jpg
 
Is ook een optie, maar kan ook doordat je zelf tegen een paaltje oid ben gereden ;)

Maargoed als je er ''creatief'' mee om gaat is er een hoop mogelijk.
 
T is wel een "vreemde" schade indd, fietser of paaltje geeft een andere schade. Waarborgfonds zal ik ook even als optie aankaarten:) Tnx.
 
Ja dat het te duur was, was ik ook wel uit ja:D. Maar kleurverschil? Is toch een originele BMW kleur, neem aan dat ze dit toch wel goed kunnen spuiten?


het kan wel, alleen doen 9 van de 10 schadebedrijven het niet...

helemaal als ze leasebedrijven als grote klanten hebben, is het :'(

+ zilver komt fabrieksaf al met kleurverschil, en word vaak bij schade er niet beter op...


goeie garage uitzoeken, en duidelijk van te voren zeggen... dat je bij kleurverschil terug blijf komen...

edit:

Pdc gebeuren op zo'n bumper stelt ook niks voor hoor, erg veel extra kosten mogen ze daardoor niet berekenen.

waarschijnlijk hangt je sensortje nog gewoon achter de bumper, kwestie van opnieuw erin klikken/lijmen. en gaan...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top