Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Dat zal wel een typeR zijn ipv een 22b....

Camberkit en een setje spacers. of de wielen verwisselen, voor naar achter en achter naar voor...
 
Last edited:
jfhp1s.jpg
 
@Misha.. Denk je dat je je wielen zo schuin moet hebben staan voor de bochten? moet je wel een aparte camberkit gaan maken ofzo :X:X
 
DSC_5849.jpg


weinig mee gedaan de laatste weken, staat nu zelfs apk loos :X

Moet morgen maar is abs kransen gaan regelen voor m'n achterschijven
En hij moet op de brug want ik heb boven de 80 een bonkend geluid wat echt fuckedup begint te worden.(hij ontploft niet volgas , keer of 30 geprobeerd:p)
 
Hap..

@misha, wel vet dat je een 22b heb geregeld. Je auto gaat weg voor 4-5k? Wat zit er dan wel en niet bij? :p

Is coupe met 22B kit... hoewel ik gewoon 22B blok heb en onderstel, dus behalve kenteken is het een 22B...

Verse APK van weekje oud, onderstel wordt std (remmen-schroefset), motorisch wel gewoon "net niet" 300 pk, dus vlammetjes uit de uitlaat enz.
ICE van 1k euro, klasse 3 alarm... Set nieuwe deuren, wel verkeerde kleur... en nog wat meuk. Enige wat je zelf moet doen is een versnellingsbak fixen (3-500 euro) en de deuren, dan heb je weer een topbak.
 
ditch the porsche bas:p

Hehe, ik zou ehm kwijt kunnen voor 6-7k en dan dus een suub kopen..

ehhh


ehh




























FOCK OFF!! *D Porsche is veels te vet en gaat echt niet weg.. Misschien over 10 jaar, of als ie in de prak ligt maar verder echt niet. Heb ik ehm net helemaal klaar en zou ik ehm verkope, lijk wel gek..

@Jesse, ja oke geen echte, maar zie jij het verschil?

@Misha, wel leuk, voor 7k heb je dan een suub die klaar is (incl dan deuren spuiten en bak enzo)
 
Is 7k dan goedkoop:? Staat hier in de buurt ook een nette grijze, motor revisie etc gehad voor iets van 4/5 k.. En daar zijn de deuren al in kleur :+
 
Lijkt er toch al aardig op , spacers tussen die wielen en je hebt hetzelfde beeld denk ik

En een smurf aanrijden, dan klopt hij precies :p

[ir]http://img341.imageshack.us/img341/4894/v40sports11.jpg[/ir]

Al 1,5 jaar in bezit, DUS een nieuw record :winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top