This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Wel een leuk ding machiel.
Standaard ?
Wat doet dat nou kwa specs ?
En waarom heb je die TE 37 weg gedaan ?
 
Wel een dikke impreza Misha, heb je ook een filmpje oid?

Thnx, alleen zoiets: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=7B9CjoONe_A&feature=player_embedded"]Subaru Impreza Backfire (The Saints Helmond) - YouTube[/ame]

rest komt vanzelf
Zit er dik uit met die remmerij. Door rood is trouwens 186 euro.

Thnx
Ach, sliep nog steeds erg lekker afgelopen ancht omdat ik mijn rijbewijs nog had
 
@Machiel ziet er goed uit de civic!

@Frank erg netjes, ben benieuwd naar het totaal plaatje

(Mis mijn suup , toch maar misschien een aerotopje kopen dan ^^)
 
@ Sjoerd, geld lekker in je zak houden geen optie?

Mijn uitdaging is dan om kiet te spelen Dus mijn huidige LED achterlichten (de rode) verkopen via mp.nl en die kersenrode via een goedkope Duitse webshop voor +/- 400 Euro zien te kopen...

Jelle, interesse in LED achterlichten? :+
 
Wil ik trouwens ook nog een keer met mijn hoofdsteunen gaan doen, al zal dat wel wat moeilijker worden...
 
Precies, puntjes op de i!
Of je houdt je originele gewoon op zolder en verkoop die kersen als je een nieuwe bak uit mag zoeken. Hier ein-de-lijk intern oorlog over onze lease regeling, bestelling dus ff stilgezet. Met een beetje geluk straks ook gewoon wat meer keus uit merken/modellen.
Ohja, 147 ook weer goed gekeurd, 2 bandjes en handremkabeltje vervangen. 90 euri kwijt, prrrrima!
 

WTF??

Ik ben zo op die manier 2 mnd me rbw kwijt omdat ze me piekte op 120.

Geen traject of iets gewoon eigen piek snelheid...
Er wordt gezegd dat als de agent het op zijn teller meet maar geen traject heeft, dat het dan ook geldig is. Iemand hier ervaring mee?

 
Ze konden mij niet bijhouden, bleven op minimaal 100 meter achter me door de bochtenweg waar we op reden, waar hun golf plus iets meer moeite mee had dan een impreza. Maar er moet sowieso trajectcontrole zijn voor zoiets lijkt me... stel je voor je stopt 200 meter voor ze en zij komen volgas op je afgereden met dik 100+ ,jij staat stil maar hun snelheid geeft iets anders aan, dan krijg je toch ook geen boete daarvoor omdat hun teller ergens piekte... (ik en mijn overdreven voorbeelden weer)
 
Status
Not open for further replies.