Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Robert, weet jij toevallig waar orginele CRX stoelen te fixen zijn? De zwarte met rode streepjes/balkjes.

Ik kwam net een dude tegen met een Bride stoel in z'n CRX en hij wilde wel weer een orginele stoel die bij z'n passagier-stoel past.

Ik hoop niet dat het die Replica Brides zijn? Want die zitten echt bout en zijn nog gevaarlijk ook.

Fixen van orginele crx stoelen is best wel kut vanwege de hoge wangen.
 
K-Sports eronder!

Schrikbarende remkracht op komst. Op komst = remmen steeds beter na het inremmen.

Over 4u weer op dus geen zin in levensverhaal, kwali super etc, geniet maar van de pics :)

sm_img-923199_980x600.jpg


sm_img-923184_980x600.jpg


sm_img-923201_980x600.jpg


sm_img-923194_980x600.jpg


sm_img-923198_980x600.jpg


sm_img-923192_980x600.jpg


sm_img-923185_980x600.jpg


sm_img-923196_980x600.jpg


sm_img-923186_980x600.jpg


sm_img-923197_980x600.jpg


sm_img-923200_980x600.jpg


En tenslotte: ben door mijn overenthousiaste rijgedrag aangehouden. Ze hadden niet genoeg tijd om mij te klokken op snelheid (remmen goedgekeurd dus!) en alcoholtest wees ook niks uit. Dus hebben ze bedacht dat ik ergens door rood reed (ene agent noemde adnere locatie van "plaats delict" op dan andere agent...) Maar toch "boete gekregen".

Mijn vraag is: ze zeiden dat ik die toch krijg, maar heb geen bonnetje gehad. Kan/Mag/Geldt dat?
En kan ik een punt op mijn rbw verwachten zo wel?
Trusten en bedankt :)
 
ja, je kan een boete achteraf krijgen. Gister werd dat nog bij een motorrijder gedaan bij wegmisbruikers. Kunnen we jou daar binnenkort ook verwachten met je upgrades:P
Zien er wel goed uit;)
 
Lijkt me niet, voor een punt moet je meer doen dan alleen door rood rijden. Kost je geloof ik ook nog iets van 150 euro, zonde geld btw.
 
Ik hoop niet dat het die Replica Brides zijn? Want die zitten echt bout en zijn nog gevaarlijk ook.

Fixen van orginele crx stoelen is best wel kut vanwege de hoge wangen.

Voor zover ik weet niet. Uiteraard kijk ik dit nog wel na. Enige verschil in de replica's is de stof, de labels en 3 vreemde bouten bij het scharnierpunt. Sowieso zitten orginele 10 keer beter.
 
150 euro is niks tegenover rbw inleveren en een idiote cursus zelf betalen. Als ze echt zin in hadden dan konden ze me ook nog met mijn auto naaien (db/backfire/cat) dus heb op zich best lekker geslapen vandaag.
 
Uurtje of 12 ? Zo rond de middag.
Word wel slecht weer helaas maar toch gewoon zelfde plek weer?.

Moet ik nog iets meenemen ?
Hoef alleen me schroefset te monteren. Uitlaat word moeilijk met alleen een krik heb ik al gezien.
Moet ik keertje op een brug doen.

Ik denk dat ik er tegen half 1/1u ben.

Anders moet je maar ff bellen. M'n huis is er 5 min vandaan :P
 
Had enkele weken geleden nog een patrol in de werkplaats met een koppellingsplaat waar het hart uitgescheurd was bij 76.000KM...

Heb wel een foto, maar kabel weer eens zoek :+

Foto0003.jpg


Weer gevonden, rij zelf nog steeds met een caddy inmiddels een ton probleemloos er bij gereden. (op een ruitenwisser armpje en relai 109 na dan)
 
ziet er gezond uit die plaat :P

aan de E39 niks meer gedaan, binnenkort een setje winterwielen zoeken en de stuurpomp is aan vervanging toe (kwaaltje).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top