Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Haha ja ik rijdt nog liever 20sec. langzamer dan dat ie op z'n kop in't grind ligt.
Heb zandvoort nog nooit gereden trouwens.

Kunnen ook keertje meeting houden @ Putten?
Industrie wat leuke pic's maken oid?
je kommn maar langs op een zaterdag als ik vrij of anderst zondags..

Je ouwe 325i mag trouwens ook weg:P
IMG_0708.jpg


16072011284.jpg
 
Haha ja ik rijdt nog liever 20sec. langzamer dan dat ie op z'n kop in't grind ligt.
Heb zandvoort nog nooit gereden trouwens.

Kunnen ook keertje meeting houden @ Putten?
Industrie wat leuke pic's maken oid?
je kommn maar langs op een zaterdag als ik vrij of anderst zondags..

Je ouwe 325i mag trouwens ook weg:P
IMG_0708.jpg

Haha dat is Douwe`s ex 325. Mijne lijkt r veel op alleen had helaas een 1.8 blokje erin.. 316 op kenteken.

Mn golf is t niet waard om em naast jouw e30 neer te zetten:#
 
Iemand een site waar ik autolak kan bestellen? Dacht het hier eens gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden :(
 
Haha dat is Douwe`s ex 325. Mijne lijkt r veel op alleen had helaas een 1.8 blokje erin.. 316 op kenteken.

Mn golf is t niet waard om em naast jouw e30 neer te zetten:#

Oja ff in de war idd! Was ook een toffe kar igg, als ie maar netjes en strak is!

Tuurlijk wel altijd lachen toch :p
 
Oja ff in de war idd! Was ook een toffe kar igg, als ie maar netjes en strak is!

Tuurlijk wel altijd lachen toch :p

Ja heb achteraf wel spijt hoor dat ik em niet weggezet heb en er een 325 van heb laten maken. Was t toen wel van plan maarja.. Ding was echt hard, en zo goed als 0 roest.

Als mn hok wat dichterbij de grond ligt kunnen we altijd keertje meeten, wil die e30`s sowieso wel eens in t echt bewonderen 8) dacht alleen dat t dichterbij was:D 122km hahah
 
Godver... Nou ik een eigen huis heb is het plannen voor vrijrijden moeilijk geworden :( Ik moet op ander rubber, maar mn portemonnee doet moeilijk
 
Ik vind t zo ook niet verkeerd staan idd. Wou ze eerst 100 % zeker laten spuiten maar voorlopig maar ff zo laten. Scheelt me ook weer knaken:D

Ff kijken of k via Dane goedkoper aan zon ap setje kan komen en anders bestel ik em vd week via zon webshop :)
Ik zou zwarte logo's bestellen (ebay.de) of zelf folieen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top