Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Dan had je bezwaarschrijft in moeten dienen. Simple as that. Ik heb de boete ook geaccepteerd omdat ze anders over andere dingen gingen bitchen, maar ga die gewoon aanvechten. Heb tot nu toe 2 met succes gewonnen uit mijn scootertijd, dus even de trend voortzetten.
 
En heb je de velgen van Machiel al kunnen bemachtigen? Want dat word wel een bazen combi :W

Btw. ging Jurjen nou Woensdag boeken op zandvoort?

EDIT

Woensdag
24 AUGUSTUS
Circuit Park Zandvoort van 09.00 tot 17.00 uur

Damnit
 
En heb je de velgen van Machiel al kunnen bemachtigen? Want dat word wel een bazen combi :W



De volks zijn al verkocht... Dus nu heb ik weer wat geld vrij voor andere updates :)

Thanks voor de reacties iedereen, binnenkort nog iets omlaag en maar eens beginnen met de motorische upgrades.
 
Imiddels weer terug uit Kroatië, maargoed dat ik de 16inch er onder had gezet:)

[IR]http://i53.tinypic.com/2igf61c.jpg[/IR]
 
Mijn uitdaging is dan om kiet te spelen :p Dus mijn huidige LED achterlichten (de rode) verkopen via mp.nl en die kersenrode via een goedkope Duitse webshop voor +/- 400 Euro zien te kopen...

Jelle, interesse in LED achterlichten? :+
Nee dankje, ik geef liever geen extra geld uit aan mijn auto vd zaak die al std mooi genoeg is.

:x

't Blijft een leaseauto.
Daarom. Hou er rekening mee dat ze moeilijk kunnen doen over het niet meer in originele staat zijn vd auto, je 'verkoopt' iets wat feitelijk niet van jou is. Al acht ik de kans dat ze het zien zeer onwaarschijnlijk.

Overigens heb ik al kersenrode achterlichten, alleen geen LED. Maar das niet zo erg want ik vind ze niet erg fraai die Led lampen.
 
297449_10150288411183718_671578717_7652314_5154071_n.jpg



Supra ziet er goed uit Frank :W

J's racing pot eronder? Zo ja, erg dik. Die zie je ook niet elke dag onder een auto hangen.

Edit: OVer die kersenkleur achterlicht. Doen als je er niet veel op moet bijleggen. Is net dat beetje extra.
 
En heb je de velgen van Machiel al kunnen bemachtigen? Want dat word wel een bazen combi :W

Btw. ging Jurjen nou Woensdag boeken op zandvoort?

EDIT

Woensdag
24 AUGUSTUS
Circuit Park Zandvoort van 09.00 tot 17.00 uur

Damnit

Nee was te laat :P Ach komt vast wel een ander setje voorbij..

Ik wou ook naar zandvoort gaan, maar geen vrij :( En daarna is het pas weer in oktober voor een hele dag..
 
Ring lijkt me wel heel vet maar schijnt vaak snel fout te gaan.. Ik ben iig best in voor een circuit dagje :)
 
Het is maar net hoe gek je doet. Maar er rijden ook veel vervelende/aso lui op de ring.

Laatste keer had ik bonje met een knakker in een Weissman.. Inhalen terwijl de bergingsauto op de baan is.

Ook bijna een schaaf moment gehad met een Engelsman in een RS1600. Maar die kwam later nog naar me toe op de parkeerplaat om zijn excuus aan te bieden en of ik een biertje wou :D

Zolder lijkt me wel leuk en is volgens mij ook best aan te rijden
 
Ik wil ook wel keertje circuit dagje doen.
Enkel wil wel eerste het onderstel helemaal goed en fris hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top