Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Zolder is dan misschien wel het meest "centrale" circuit, ben ook best in voor een dagje tracken.
 
Vandaag begonnen met lassen, eerst eens gekeken hoe de vorige eigenaren het hebben gebakken:

22082011341.jpg


22082011342.jpg


Nummer één erin:
22082011343.jpg


Nummer twee erin:
22082011344.jpg


Nummer één en twee erin:
22082011345.jpg


Nummer drie erin:
22082011346.jpg


Al het gelaste werk voor vandaag:
22082011347.jpg
 
Ja heb achteraf wel spijt hoor dat ik em niet weggezet heb en er een 325 van heb laten maken. Was t toen wel van plan maarja.. Ding was echt hard, en zo goed als 0 roest.

Als mn hok wat dichterbij de grond ligt kunnen we altijd keertje meeten, wil die e30`s sowieso wel eens in t echt bewonderen 8) dacht alleen dat t dichterbij was:D 122km hahah

Haha das idd niet om de hoek.
Tja soms is dat balen maarja er zijn zat leuke e30's maar dan moet je wel betalen.
Er zijn zoveel konijnenhokken..

Trouwens vraagt voor die auto ongeveer 3rooitjes..
 
En heb je de velgen van Machiel al kunnen bemachtigen? Want dat word wel een bazen combi :W

Btw. ging Jurjen nou Woensdag boeken op zandvoort?

EDIT

Woensdag
24 AUGUSTUS
Circuit Park Zandvoort van 09.00 tot 17.00 uur

Damnit

Ja ik wil graag, auto staat strijdklaar alleen de auto die normaal voor de ambulance staat kan ik niet mee nemen helaas:X Mischien dat ik nog wat te regelen krijg anders ben ik er waarschijnlijk met mn zwager met een volvo 360..

Kan iemand hier adapter sets krijgen voor Brembo bigbrakekits?
Heb wat leuks op't oog :P
 
ik heb in november racecursus op Zandvoort met racelicentie, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, maar ik ben absoluut in voor een dagje vroemen. Alleen moet je wel een autohelm hebben dacht ik.
 
Als het uitje naar de Ring gaat en het is mooi weer op een gunstige dag ga ik misschien wel met de motor mee, of is het auto only?:+
 
ik heb in november racecursus op Zandvoort met racelicentie, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, maar ik ben absoluut in voor een dagje vroemen. Alleen moet je wel een autohelm hebben dacht ik.

Wat voor licentie? En wat kost zoiets?
 
Als het uitje naar de Ring gaat en het is mooi weer op een gunstige dag ga ik misschien wel met de motor mee, of is het auto only?:+

Ik zie het probleem niet :) Alleen vind ik het wel altijd eng als je een motor rijder mee neemt naar de ring.

Maatje van mij is er ook goed hard onderuit gegaan.. En geloof me, je zit dan minder in de war over de schade van je motor. Kosten aan de baan zullen dan hoger zijn
 
Ik zie het probleem niet :) Alleen vind ik het wel altijd eng als je een motor rijder mee neemt naar de ring.

Maatje van mij is er ook goed hard onderuit gegaan.. En geloof me, je zit dan minder in de war over de schade van je motor. Kosten aan de baan zullen dan hoger zijn

Gelukkig nog niet meegemaakt dat ik zelf de vangrails geraakt heb maar de kosten zijn ongeveer het volgende:

ca. 90 euro per meter vangrails, per plank (vaak 3 of 4 planken boven elkaar, worden vervangen per 4 meter). Dus daar ben je al minimaal 360 euro voor kwijt (als je maar 1 plank raakt).

Afslepen voertuig: 190 euro
"safety car": 82 euro / 30 min
Baansluiting: 1300 euro per uur

Wordt al snel heel duur als je iets raakt :+

Er zijn zat mensen die met de motor de ring op gaan. Ik zou het alleen NOOIT doen. Je valt toch even iets minder op, stuk kwetsbaarder etc.
 
2 maten van mij waren paar weken geleden ook op de motor over de ring geknalt.
NO WAY dat hij het nog doet.
Was levensgevaarlijk zei hij. Autos zitten gewoon te bumperen bij je met hoge snelheid.
 
Wat voor licentie? En wat kost zoiets?

Normaal 1500+ (http://www.raceschool.nl/pdt_rac_racing_school.php?gclid=CKmn8NbA5aoCFc2FDgodClMV6g)

Nu actie via Driving-Fun voor 1k (of meer mits gebruik huurauto/hotel/e.d.), met zoveel korting kon ik het niet laten liggen.
http://www.driving-fun.com/1874/act...-racecursus-i-s-m-Prodrive-Racing-School.aspx

Edit: ze huren ook de Ring af... kost wat, maar dan kun je ook hele dag planken zonder " outsiders" http://www.driving-fun.com/2153/act...el-II/We-gaan-opnieuw-naar-de-groene-hel.aspx
 
Sta zondag toch op het paddock op Zandvoort.
Ze hebben me gevraagt :) altijd leuk.

*Ontopic* :+

314506_2143489198522_1585000644_2034467_3561875_n.jpg

293198_2143488878514_1585000644_2034465_4595239_n.jpg

301985_2143488998517_1585000644_2034466_3365158_n.jpg


Binnenkort alleen nog even laten uitlijnen.
 
Last edited:
En toen was tie laaaaag :D

21evvop.jpg

x3v8lk.jpg

29b0ppy.jpg


schroefset kan nog rondom 3 cm omlaag maar kan nu al niet meer helemaal normaal sturen.
Ik moet nog een andere motorkap kopen want deze is rot, dus vandaar dat hij niet in kleur is.
 
Frank, kan je voor je voorkant geen USA plaat monteren? Hij zit echt precies kut daar, en je kan hem ook niet lager hangen volgens mij ivm het formaat?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top