This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Thanks! Overstuur moet trouwens onderstuur zijn :+ Die goedkope Federal semi's deden het echt heel goed!

Onderstuur niet voor een deel op te vangen met r888 of ao48?
Duurde het lang voordat de federal semi slicks op temperatuur zijn? Voor die prijs iig dikke aanraders als ik het goed begrijp.

Vet man dat je gelijk 1e bent geworden zonder ervaring en met nog wat last minuut sleutel werk. Gefeliciteerd.
 
welk mk4 tdi blok is goed te tune pieter? weet jij vast wel


AGR = 90 pk met 5 bak, icm ASV verstuivers en chip best wel snel te krijgen.
ASV = 110 pk met 5 bak, erg sterk. Ik reed met dit blok met 2 bar rond.
ARL = 150 pk met 6 bak, maar deze is ook zwakker.
 

En als alles klaar is beun je die zooi in de mk1 8)
 
de vloeibare diff crew heeft gesproken :#

Hoe ist met jouw auto Pim? Alles binnen voor de bak?
 
de vloeibare diff crew heeft gesproken :#

Hoe ist met jouw auto Pim? Alles binnen voor de bak?

Nieuwe bak heb ik allang liggen, oude moet er alleen nog onderuit.
Maar planning loopt steeds in de war, ziek zijn, schouder verneuken met MMA etc etc helpt niet mee alsje zwaar sleutelwerk moet doen.

Ondertussen wel bezig geweest met wat andere dingen: Alle audio troep is er uit, subwoofer alle kabels radio zelf etc.
Nu kan ik mooi mn afr meter kwijt in mn radio-slot, en ik bespaar 20kg:+

Zo weer ff onder mn auto kruipen, moet ff mn afr-bung aftekenen op mn uitlaat, kan ik die erin lassen.


Enn het lijkt er toch op, dat als alles volgens plan verloopt, ik over ga stappen op standalone en 630cc injectoren
 
Grr, net een parkeerboete gekregen (voor 15 min parkeren, moest ff snel naar binnen) kom ik thuis, ligt er een brief met een snelheid boete Ik ga mn leven beteren op de weg denk ik...
 
NOH dj je ziet nu toch wel dat die een neus heeft om een fles wijn open te koppen?


Ik bedoelde dus plaats 3 met die krullen :X Die van p2 was niet al te fraai... En dan hebben we het nog niet eens gehad over die lelijke laarzen :+
 
nou heeren na veel gezeur
hier de foto's, vanmorgen opgehaald.
zal zo snel mogelijk even goede foto's maken,
me zus heeft me spiegelreflex even geleend voor haar vakantie


 
Status
Not open for further replies.