This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Als ik mun contact uit/aan draai
dan verschijnt het tekst op me boordcomputer
namelijk:

Kuhlwasser prufen betriebsanleitung
en "check" op me dashboard

wat betekent het precies?

wat moet ik allemaal doen?

gaat om e36 320i met vanos

Google het en zei zult het vinden..

en verander je taal van je Boordcomputer eens naar engels.. heb ik ook gedaan en is alles wat makkelijker te lezen..
 
De Golf1 maakt een beetje teveel kabaal de laatste tijd.

Wat zou het probleem toch kunnen zijn
*plaatje*
Zoals te zien is de aanslag wel erg licht van kleur in het spruitstuk. Veels te heet geworden ivm de isolatie tape ?
Waarschijnlijk wel, hij is gescheurd op/rond de overgang van tape naar geen tape, of niet ?
Deze dus Paar fototje alvast..
*plaatje van gele banaan*
Die idd, hij is iig blij met de foto
 
Achja, China controllers tegenover OEM Philips/Bosch controllers he.
 
Paar snelle foto's gemaakt tussen de buien door .









Ook zijn er andere deurpanelen naar mij onderweg, waar ik het composetje netjes achter bouw.
Van de week komt er ook een ander kleppendeksel binnen. Matzwart met gepolijste letter's :W.
 
heb al kvs bijgevuld met water:+ hij verschijnt het niet meer

weet niet hoe ik em naar engels kan instellen?

ja maykel:+ ik weet:*

ik heb kutschijt aan hem:#

heb me gloednieuwe bandne al aan schijt gereden

[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/Afbeelding1106.jpg[/ir]

ja er zit stukje glas in me band:+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2S-jSZuhEEo"]YouTube - Afbeelding 1102[/ame]

:#
 
@ Bart: Op de lampen heb je ook 2 jaar garantie. Bij mij zit het setje er overigens al 2,5 jaar in, en in die tijd heeft 1 lamp het begeven. Netjes beide lampen onder garantie vervangen, gelijk een andere tint genomen. Nadeel is dat je beide lampen moet vervangen ivm kleurverschil
 
@ Kenzie Lees dit eens:

The OBC contains a lot of data, and displays the data in a manner determined by the country code that is stored in it. The technique to access this data is as follows:
Press the 1000 and 10 keys simultaneously. You should see Test-Nr.: appear in the display.
The table below lists the available test codes that are available. Enter a test code number, using the number keys, followed by the SET/RES key. However, to access codes other than 1, 10, 14, 19, and 21,
you have to first unlock the OBC, using the procedure described below.
Read the results.
For test numbers 10 and 11, enter a new value (if desired) and press SET/RES.
Return to the normal display functions by pressing CHECK or any other key.


Druk dan 10 in en zoek USA of Engels op en voila je taal is gewijzegd

meer info er over:
http://www.bmwe36blog.com/2007/03/31/bmw-on-board-computer-obd-secrets/
 



hhaha ja koppeling was toch al gaar

edit: nee hij heeft toch wel echt gedrift:#

want ik zie overal strepen liggen:*
 
Last edited:
Zo hehe eindelijk zit het ff mee met de kever. Vandaag lekker gesleuteld. Andere pakkingen tussen de oliekoeler. Gestart voor oliedruk en die is prima en geen lekkage meer. Verder zover mogelijk opgebouwd. Electra gedaan etc. Hoef nog een paar kleine dingen. Hoop op morgenavond starten .
 
Dit weekend naar Friesland gereden met de 500, 430 km op de teller gezet ofzo 8P Helemaal niks mis of verrot gegaan, ben ik niet gewend maar het kwam me wel aardig uit.

[ir]http://xs941.xs.to/xs941/09280/dsc_4989__large_672.jpg[/ir]
v_gemiddeld

[ir]http://xs941.xs.to/xs941/09280/dsc_4994__large_275.jpg[/ir]
even uitrusten

[ir]http://xs141.xs.to/xs141/09280/dsc_4995__large_218.jpg[/ir]
the powerhouse
 
Status
Not open for further replies.