This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
OMG;(

Haha..

Sorry lars.. mijn pc is al een tijdje overleden.. dus kan er bijna niks meer op.. ik knal wel ff langs robert.. dan doe ik het daar wel ff..

Hey Shane... Ook druk aan het werk

We hebben hierop de ijskartbaan zo een gat van 3,5 uur dus dan kom ik ff naar de binnenbaan toe.

Uitlaatje zit er bij mij onder, net geluidje, zeker gezien er alleen een absorptie einddemper gemonteerd is. Zelfde dikte materiaal als origineel, 50mm. Foto's komen nog.

Koppakking is wel echt lek trouwens, kutzooi. Zit te twijfelen wat te doen, ander blok erin en meteen 5bak monteren, of de koppakking vervangen.

Wat voor blok ligt er nu in dan? En wat zou je er anders inhangen?
Als je bij deze de koppakking doet weet je in ieder geval zeker dat het snor zit, wat je bij het andere blok waarschijnlijk niet weet.

Wat voor blok ligt er nu in dan? En wat zou je er anders inhangen?
Als je bij deze de koppakking doet weet je in ieder geval zeker dat het snor zit, wat je bij het andere blok waarschijnlijk niet weet.

Juist, en als je dan toch nog een ander blok wilt, dan weet je wel dat deze goed in orde is kwa koppakking om te verkopen.

Kan er geen Audi 2.3 10v in met fwd staartbak?

andere e36 gekocht:

een E36 323i uit '95, met M-pakket, elektrische ramen, m3 interieur, airco, boordcomputer,
bmw style 68 velgen, en een rvs supersport uitlaatsysteem.

verder compleet origineel, en rijdt als een zonnetje

het vinnetje op het dak zat erop toen ik hem kocht..irl valt het niet zo op als op de foto's.
moet even kijken of ik dat laat zitten of weghaal, aangezien het functioneert als antenne.

kleine edit:

mods tot nu toe:
jvc radio ingebouwd,
restrictiepijp uit de luchtfilterbak gehaald,
zijknipperlichten omgewisseld (zaten verkeerd om),
reclameloze kentekenplaathouder gemonteerd aan de achterkant.

Last edited:
gister 1 en ander besteld bij ekris utrecht

klepseals 12x
tuimelaars 12x
tuimelaaras 2x
nokkenas keering 1x
CatCam sport nokkenas uit engeland 264/264 1x

Alles zit er straks nieuw en fris in !!

De spullen van ekris komen morgen!

De nokkenas net besteld ik hoop dat die er voor vrijdag is!

Ben erg benieuwd ! :#

Status
Not open for further replies.