Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Erg mooie auto Frank, zo netjes zie je ze zelden... Wat heeft hij gelopen trouwens?

260.xxx km

dat zal veel mensen afschrikken denk ik, maar hij loopt nog als een zonnetje.
tikt niet, verbruikt geen olie.
zo'n 6-in-lijn lijdt niks, mits je er normaal mee omgaat uiteraard :)

nette bak, komt me bekend voor. Wat had je hiervoor?

zou kunnen, vorige eigenaar zit ook op het e36 forum!

mijn andere auto heb ik nog, verlaging en velgen gaan eronderuit en dan nemen mijn ouders hem over als daily.

dat was deze:

dsc032w.jpg

nette bak, komt me bekend voor. Wat had je hiervoor?

Dacht dat het jouw oude was!

Nette wagen Frank. Km stand hoeft inderdaad niks te zeggen. Netjes 1x per jaar je olie en filter wisselen en niet gaan trappen met koude motor en ze zijn zo goed als bulletproof.

Elektrische ramen achter is altijd leuk om te hebben op een coupe. Zie je niet al te vaak.

btw je hebt geen Boordcomputer, maar een (voor zover de foto het laat zien) 7-knops MID en die heet bij BMW "Buitentemperatuur display met digitaal klokje".

Alleen de 18-knops MID is de boordcumpter, beter bekend als OBC (On Board Computer).

M airbag stuur is een mooie bonus.

je hebt helemaal gelijk folkert :P

ik heb zoals je zegt een MID, maar dan met 11 knoppen (zie je idd niet op de foto)

ik gebruik de term boordcomputer uit gewoonte.

Lol @ dion een 40" container die op ze zij staat :P maf gezicht.

Wel kicke foto's ga je nou vaak naar de Maasvlakte? ik wil ook wel een keertje komen kijken dan. is kwartiertje rijden.
Lijkt me echt vet!
Ken je trouwens enne Bob Uilenbrecht (iets in die richting weet niet precies hoe het schrijft:P)

Mooi 3er Frank zag hem al voorbij komen op het E36forum! Dat vinnentje weet je zeker dat, dat voor je radio is? Bij mij zit me atenne verwerkt in me achterruit verwarming. Heb ook antenne op me dak maar die was helaas voor een ingebouwde telefoon die eruit is gehaald :(
Zal binnekort ook weer paar foto's maken van mijne.
Heb ook weer een paar mods gemonteerd :)

Haha het mooie is dat ik die auto niet zo kwijt raak, maar die velgen zijn volgens mij na een dag al weg.

(staan zelfs al soort van gereserveerd mocht de auto zonder velgen weggaan ;))

Diesellen heeft voor mij niet veel nut.....
Rijd er te weinig voor...!

mja zit nog met mn eigen auto.... En het eerst wat ik doe als ik een andere auto heb is
dat ik er een deuk in trap, hoef ik er ook niet voorzichtig meer mee te zijn :P

Mja morgen eerst lekker op vakantie *D

Mooi 3er Frank zag hem al voorbij komen op het E36forum! Dat vinnentje weet je zeker dat, dat voor je radio is? Bij mij zit me atenne verwerkt in me achterruit verwarming. Heb ook antenne op me dak maar die was helaas voor een ingebouwde telefoon die eruit is gehaald :(
Zal binnekort ook weer paar foto's maken van mijne.
Heb ook weer een paar mods gemonteerd :)

volgens de vorige eigenaar wel,
maar ik draai een 'nieuwe' auto altijd binnenstebuiten om alles na te kijken, dus dat zien we snel genoeg :)

Status
Not open for further replies.
Back