Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Diesellen heeft voor mij niet veel nut.....
Rijd er te weinig voor...!

Ik weet niet waar het omslagpunt ligt bij deze diesel.
Verzekering kost namelijk ook een stuk minder vergeleken met een modernere diesel en het verbruikt werkelijk geen drol :D

Het lijkt erop dat iedereen nog met z'n eigen auto in z'n maag zit, net als ik.
Heb echt al veel reactie's gehad, maar dat waren allemaal reactie's van mensen die hun huidige auto nog moeten verkopen.

verdomme kerel, waarom zit je in fokking friesland!

in het dorpje rijsktserikrterk, of trikerskiekrjt, ARGH!

doordeweeks tijd?, dan rijd ik ff langs, heb interesse. :love: (in de auto dus. omg :+:-:)

Ik kan er ook niets aan doen dat ik in Friesland woon :+

Je hebt trouwens PM :P

Wat voor blok ligt er nu in dan? En wat zou je er anders inhangen?
Als je bij deze de koppakking doet weet je in ieder geval zeker dat het snor zit, wat je bij het andere blok waarschijnlijk niet weet.

Er ligt een 1800 8v in met mechanische komstoters, dus klepspeling afstellen met shims. Dat is natuurlijk een ouderwets kutsysteem, vandaar dat ik er wel een hydro kop op zou willen hebben. Zit nu te denken om alleen de kop te wisselen voor een hydrokop van een monopoint injectieblok, en een GTI nokkenas.

Juist, en als je dan toch nog een ander blok wilt, dan weet je wel dat deze goed in orde is kwa koppakking om te verkopen.

Mja, die blokken zijn echt geen fuck waard dus daar hoef ik niet naar te kijken... :)

Kan er geen Audi 2.3 10v in met fwd staartbak?

Zou kunnen ja, maar zuipt me teveel. Ik wil t gewoon bij een 1.8 carb houden.

andere e36 gekocht:

een E36 323i uit '95, met M-pakket, elektrische ramen, m3 interieur, airco, boordcomputer,
bmw style 68 velgen, en een rvs supersport uitlaatsysteem.

verder compleet origineel, en rijdt als een zonnetje :)

het vinnetje op het dak zat erop toen ik hem kocht..irl valt het niet zo op als op de foto's.
moet even kijken of ik dat laat zitten of weghaal, aangezien het functioneert als antenne.
kleine edit:

mods tot nu toe:
jvc radio ingebouwd,
restrictiepijp uit de luchtfilterbak gehaald,
zijknipperlichten omgewisseld (zaten verkeerd om),
reclameloze kentekenplaathouder gemonteerd aan de achterkant.

Poe mooi ding zeg!

persoonlijk wil ik op de coupé liever iets in de richting van style 5's of iig velgen met een rand.

ik was aan het denken aan deze: http://www.brock.nl/collectie/b9.htm

Houd dan de wielen die er nu onder zitten, imo veeeel mooier.

Hoef ik niet gemonteerd te zien om te weten dat ik ze niet mooi vind :P Op een BMW vind ik eigenlijk alleen OEM, BBS, en Alpina mooi.

Als het een beetje meezit, ga/kan ik morgenavond een beetje proberen met vagcom. Heb mezelf al aardig ingelezen dus het moet goedkomen, in ieder geval even alle originele waardes noteren. :#

Sorry voor het volspammen, maar ik mis het rijden nogal :P

[IR]http://i32.tinypic.com/anot1e.jpg[/IR]

Mja, die blokken zijn echt geen fuck waard dus daar hoef ik niet naar te kijken... :)

Ok, ja ik dacht misschien wel ivm de auto zo'n cult is op het moment enz.
Maja als het zo is dan kan ik je wel begrijpen :D

Sorry voor het volspammen, maar ik mis het rijden nogal :P

[IR]http://i32.tinypic.com/anot1e.jpg[/IR]

Amen to that, wat denk je ik wel niet met de mijne :P

Trouwens heren, wat vinden jullie van deze kleur??
img0023sej0.jpg

img0002sto8.jpg

Last edited:
+1

Geen standaard kleur maar ook niet weer een kleur die niet staat op een supra!
Staat lekker met zwarte wielen :)

GVD! 1 of andere kankerknuppel heeft tegen mn auto gezeten en raad eens... GEEN BRIEFJE. Teringlijers! Word dus mooi mn voorbumper spuiten :(:(:(:(

Status
Not open for further replies.
Back