Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Mja, begrijpelijk. Ik wil ook niet zeggen dat hij niet goed vast stond... Maar meer uit het zicht. Lijkt me echt heel kut dat je al een paar keer mensen voorbij hebt zien rijden die nét iets te lang bleven kijken.

Denk je niet dat zo'n ding allang naar het buitenland is gegaan?

Dat denk ik ook inderdaad. Hoop dan maar dat ik nog wat terug krijg van de verzekering. Hij stond na die ene keer dat er iemand langs was gereden wel uit het zicht, maar ze hebben hem blijkbaar wel gevonden.

Dat denk ik ook inderdaad. Hoop dan maar dat ik nog wat terug krijg van de verzekering. Hij stond na die ene keer dat er iemand langs was gereden wel uit het zicht, maar ze hebben hem blijkbaar wel gevonden.

Helaas moet je er tegenwoordig maar vrede mee hebben dat mensen zo´n ding meenemen als ze dat graag willen.. Is vrijwel niets tegen te doen :S

Mooi kut Mark!

@ Folkert, waarom heb je die KVS niet gewoon opgevangen en er weer in gegooid? IMO beetje zonde, zeker als je het systeem van tevoren gespoeld hebt. Heb ik laatst ook gedaan toen na montage van een nieuwe radiateur de thermoschakelaar kapot bleek. Verder koop ik altijd kant en klare KVS van MPM, hoef je zelf niet te mengen :P

Mooi verslag verder, gemaakt voor BMW forum oid?

Als het huisje doorgaat moet waarschijnlijk mijn Veulva wel de deur uit.
Wel jammer helaas, maar prioriteiten veranderen dan natuurlijk.

Als iemand interesse heeft, PM :P

Morgen naar:

sdc10001j.jpg

voor een rvs uitlaatsysteem 8)

Moet er alleen wel 150 km voor rijden met alleen een voorpijp x|

Mooi kut Mark!

@ Folkert, waarom heb je die KVS niet gewoon opgevangen en er weer in gegooid? IMO beetje zonde, zeker als je het systeem van tevoren gespoeld hebt. Heb ik laatst ook gedaan toen na montage van een nieuwe radiateur de thermoschakelaar kapot bleek. Verder koop ik altijd kant en klare KVS van MPM, hoef je zelf niet te mengen :P

Mooi verslag verder, gemaakt voor BMW forum oid?

Me auto stond voor de deur en ik kan geen emmer onder de auto krijgen die groot genoeg was om alles op te vangen, dus opgevangen in oude bakken met meuk. Anders moest ik die ook weer gaan cleanen enzo. Had ik geen zin in, dus gekozen om maar gewoon maar weer verse te halen.

Tot nu toe had ik altijd kant en klare KVS gehaald bij de BP, werkt ook prima, maar nu met deze mini overhaul had ik zoiets van...ik gooi er wel een keer BMW spul in.
Ik heb overigens niet het complete systeem gespoeld. Er bestaat toch altijd een klein risico dat je zooi losweekt wat de boel weer verstopt. Aangezien me blok ook nog zo schoon is van binnen, achtte ik dit niet noodzakelijk. Hoeveel er in het blok en de kachel is achtergebleven week ik niet, maar gezien de hoeveelheid die ik bijgevuld heb, zal het meeste er uit zijn geweest.

Verslag inderdaad voor een aantal BMW fora en me journal op BMW Syndikat. Dit keer als eerste hier geplaatst. Vind het zelf ook leuk om zo een beetje de onderhouds- en modhistorie bij te houden.

Quad is dan toch uiteindelijk gestolen vannacht 8P
Herkenningspunten:
Zwart (met de letters SL op de kappen)
Radiale rempomp (is niet standaard)
Candy apple red frame
Versleten voorbanden
Kenteken: 53-GSN-4

Zal hier in limburg me oogjes open houden.....

Balen Mark :( Alhoewel ik betwijfel of het hier nut heeft, zal ik uiteraard mn ogen voor je open houden.

Ik heb gvd zin om in mn GTR te knallen, ding staat al 4 weken stil :-/ Probleemvelg is in Japan atm, komt een neue voor als het goed is.

Mark mooi klote! Idee om dat ding op dumpert/ Geenstijl te plaatsen? Lezen veel mensen.. Is in het verleden ook wel eens gedaan na diefstal.

Morgen naar:

sdc10001j.jpg

voor een rvs uitlaatsysteem 8)

Moet er alleen wel 150 km voor rijden met alleen een voorpijp x|

Ben je teminste wel in het altijd zo mooie noord holland :W, ik zal me oren openen houden
Richting die gozer is zogoed als langs mij huis :+

Teminste is toch jelmer van die groen golf turbo?

Als het huisje doorgaat moet waarschijnlijk mijn Veulva wel de deur uit.
Wel jammer helaas, maar prioriteiten veranderen dan natuurlijk.

Als iemand interesse heeft, PM :P

Geef mij je injectoren dan :P

En waar blijft dat adres voor die 18T?

Status
Not open for further replies.
Back