This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Dikke shit Jesse 8)

Achter nog lager of niet?

Lager?? Dat ziet er niet uit en is slecht voor het dragracen (stoplichtracen :+)

@ JSE30, dan kan niet anders met een spaghetti spruitstuk omdat de motor achterin zit. Hij steekt wel wat uit ja. Niet met je korte broek aan ertegenaan komen dan zit het vel erop als ie warm is .

Ik vind het wel vet staan.

@ de rest thanks! donderdag een beter filmpje dan gaan we afstellen.

Update:
Suup is bijna klaar voor spuiter, laatste dingen worden nog onder handen genomen: voorfront beetje goedzetten + voorbumper aanpassen (*komt misschien toch weer een origineel op met dikke lip*)

Auto was alvast een beetje geschuurd, nu nog verder en eind deze week naar spuiter.
Morgen gaan de ruiten eruit. en als die terug is van spuiter de nieuwe rubbers erin + ruiten er weer in.

Hij ziet er nu wel kk geil uit zonder spoiler.
Plan kwa uiterlijk is het volgende, hij word gewoon strak gehouden:
1. geen dikke bodykit (misschien ooit een widebody kit van schermen achter)
2. origineel skirts behouden
3. Ridox voorbumper die al aangepast word (ooit misschien naar origineel met dikke carbon lip)

Verder nog een set nieuwe velgen als deze straks de deur uit zijn + motorische aanpassingen.
Maar eerst die fucking scooter en onderdelen de garage uit

Gasklep cleanen kan nooit kwaad Ik denk wel dat het hetzelfde blok is. Zoals Erwin. al zegt kantelen de zuigers. Dit is een fout van VAG alleen geven ze het tot op de dag vandaag niet toe

Oke, nou laten we dat niet gaan hopen, beetje lullig voor dr

Ding loopt verder echt prima alleen met achteruit rijden en heel rustig voorruit moet je echt je best doen om ding niet teveel te laten bokken..

Gasklep idd ff cleanen en vervolgens in basisafstelling zetten.. let wel op met het gebruik van carb. reinigers e.d. je elektronica in het huis vind het niet zo fijn.

Vaak is het btw de 2e cilinder waarvan de zuiger gaat kantelen.. even de bougie checken geeft vaak al genoeg aan.. had er pas ook een hier.. helemaal onder het kool.. kop eraf en onderkant open en er uit trekken/drukken dat ding :+

Ik weet het nog totaal niet, eerst maar is allebei de auto's verkopen :X

Als het zover is, dan ga ik eens onderzoeken wat me het meeste ligt. Ik ga alles dus heel rustig aan doen en alles eens op een rijtje zetten

proefrijden in de auto's is ook wel handig

dalijk vind je een evo helemaal geweldig en rijd het voor geen meter bijvoorbeeld (lijkt me sterk maar goed )

gast stap eens uit je fictie wereld.
Je loopt continu te blaten , ik ga dit kopen ik ga dat kopen.
Om vervolgens met 1 of ander slap excuus te komen

Ojaa , je post counter werkt niet in GC. Dus bespaar jezelf een reactie , want je krijgt er geen post bij

@ Johnnyboy

Zit hier al een tijdje dus dat is mij bekend

Ik loop trouwens niet continu te blaten hoor, het is gewoon als volgende auto een moeilijke keuze... jij had beter je reactie niet kunnen geven, want ook voor jou komen er geen posts bij

Waar maak je je trouwens druk om?

morgen navigatie en rest van audio inbouwen, ken ik eindelijk aan exterieur van auto beginnen heb er zin in.

volgens mij ging het ook niet over jou

Status
Not open for further replies.