This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.

M'n Ma heeft een Arosa 1.4 MPI 8 kleppert en is het zelfde verhaal. Alhoewel ik pas de distrebutie vervangen heb en het een stuk minder lijkt. Maar ze lopen allemaal erg rauw.

Klopt, ik hoop de jackpot te winnen :+

edit: even serieus, wat is goud geld... het is een vraagprijs, het zit namelijk bij ons nederlanders in de genen om af te gaan bieden! Daar heb ik dus rekening meegehouden

Last edited:
Machiel, vette shit. Als ik het geld er voor liggen had, was die direct verkocht.

Wat komt er weer?

Interesse is er wel, maar de financieen niet. Of ik moet de lotto winnen, maar dat zie ik ook niet gebeuren .

Succes met de verkoop.

M'n Ma heeft een Arosa 1.4 MPI 8 kleppert en is het zelfde verhaal. Alhoewel ik pas de distrebutie vervangen heb en het een stuk minder lijkt. Maar ze lopen allemaal erg rauw.

Oke, dat is hetzelfde blok gok ik dan..? Distrbutie is pas nog vervangen, dus die laat ik lekker zitten, lijken echt de kleppen die hoort oid.
En als je hem koud start loopt ie wat onregelmatig, dus in toeren schommelen. Kwestie van gasklephuis cleanen of weet iemand dit toevallig?

Bmw begint trouwens ook goed op te schieten, nog ff schijfjes bestellen (geventileerd en geboord) en dan is die een heel end.
3 raampjes er nog in, heb een nieuwe voorruit besteld sierlijstjes erop en motorkapje erop.

Hoop kleine dingen maar hoop een met een paar weken een heel eind te hebben

Gasklep cleanen kan nooit kwaad Ik denk wel dat het hetzelfde blok is. Zoals Erwin. al zegt kantelen de zuigers. Dit is een fout van VAG alleen geven ze het tot op de dag vandaag niet toe

Oke, nou laten we dat niet gaan hopen, beetje lullig voor dr

Ding loopt verder echt prima alleen met achteruit rijden en heel rustig voorruit moet je echt je best doen om ding niet teveel te laten bokken..

Vind t alleen jammer dat je die uitlaatbocht zo ziet zitten( Van 2 naar 1 pijp zegmaar) Ding steekt best ver uit lijkt wel

Voor de rest echt een vet ding

Die Civic is best duur, of ben ik nou gek? Ik zal de meerwaarde van verschillende dingen waarschijnlijk niet inzien ofzo?

Blok, ITB's en allerlei KMS spullen maken de prijs

Daarom is het ook een vraagprijs, je moet altijd hoger zitten

dat snap ik wel Bartje Het is wel een auto voor een honda gek ja... Daarom begrijp ik sommige reacties van hier wel Remmen kosten trouwens ook wel aardig wat :X

Het is oorspronkelijk ook een vti, dus zitten er extra's op die op een gewone EG niet zitten

Status
Not open for further replies.