mierenneukmodus
Hoofdkantoor zit nog wel in de UK maar het is geen volledig Brits bedrijf meer hoor. Is namelijk gefuseerd met Amoco (Amerikaans) jaar of 10 terug dacht ik.. Afkorting staat _dacht ik_ ook na die fusie niet meer voor British Petrol. Waar het nu wel voor staat weet ik niet
/mierenneukmodus
BP (British Petroleum) plc is the third largest global energy company, a multinational oil company ("oil major") with headquarters in London
Heey martijn hoe heb jij gezocht op ebay naar die deurpanelen.
ik zoek ook nog een setje nette deurpanelen namelijk!
das engels.. meeste staat op .de
Xenon in een Twingo, dat vind ik dan weer een beetje fout.
En mag dat eigenlijk nog wel? was toch zo'n nieuwe wet voor oid?
Lampjes zijn wel cheap op het internet (d2s)
Toevalig zaterdag een orginele lamp gewisseld van een 5serie, moest bij de lokale onderdelen tent 130ex kosten p/s :X, uiteindelijk ergens anders gekocht voor 75eu.
Zie ze op het internet voor 30eu staan, naja voor de volgende keer
Zit daar nog veel kwaliteits verschil in?
Of ik hier helemaal goed zit geen idee..
Ik heb tijdje terug foto's geplaatst van mijn bmw e30 cabrio die ik heb gekocht.
Week geleden is er 1 tuimelaar gebroken. Bij nader onderzoek zag ik dat alle 12 tuimelaars moeten vervangen worden inclusief tuimelaar as en nokkenas (word alles fris)
Maar ik had een tijdje terug een engine swap gezien van een man die had een e36 m50?motor in een e30 geplaatst hij zij dat hij 700 voor de motor kwijt was en 800 voor los spul en ombouw werk.
Ik heb een keer eerder een engine swap gedaan maar dat stelde niet veel voor (samen met een vriend toyota starlet)
Kent iemand een project page of iets anders zo dat ik kan zien wat er allemaal moet gebeuren.
Gr Robin,