Niet zo gek dat Ford benzine van BP (British Petrol) aanbeveelt. Komen beide uit GB natuurlijk.
mierenneukmodus
Hoofdkantoor zit nog wel in de UK maar het is geen volledig Brits bedrijf meer hoor. Is namelijk gefuseerd met Amoco (Amerikaans) jaar of 10 terug dacht ik.. Afkorting staat _dacht ik_ ook na die fusie niet meer voor British Petrol. Waar het nu wel voor staat weet ik niet
/mierenneukmodus
BP (British Petroleum) plc is the third largest global energy company, a multinational oil company ("oil major") with headquarters in London
Ik heb een oldtimerverzekering op eigen naam, ben 23. Tussenpersoon heeft via de maatschappij (Erasmus verzekeringen) aangegeven dat de auto van mijn ouders mijn primair vervoer is, en heeft het zo voor elkaar gekregen. Volgens mij is het feit dat de oldtimer geen primair vervoer mag zijn het grootste probleem bij de maatschappijen...
Taxatierapport is over het algemeen alleen voor all-risk idd, maar volgens mij zijn er ook maatschappijen die het altijd willen zien.
Voobumper is idd niet echt super
Velgen zou ik ook zwart doen nu ik dit zo zie:W
Vandaag eindelijk eens begonnen met de carbonnen middenconsole te monteren, nogal een klusje!
Hier alvast begin gemaakt, moest nog meer los.
Verder verwacht ik deze week lederen deurpanelen binnen te krijgen + chrome tellerringen.
Dan nog ander stuur en wat carbonne spulletjes en is het interieur aardig af
No way
Velgen zo laten staat hem echt goed
Of ik hier helemaal goed zit geen idee..
Ik heb tijdje terug foto's geplaatst van mijn bmw e30 cabrio die ik heb gekocht.
Week geleden is er 1 tuimelaar gebroken. Bij nader onderzoek zag ik dat alle 12 tuimelaars moeten vervangen worden inclusief tuimelaar as en nokkenas (word alles fris)
Maar ik had een tijdje terug een engine swap gezien van een man die had een e36 m50?motor in een e30 geplaatst hij zij dat hij 700 voor de motor kwijt was en 800 voor los spul en ombouw werk.
Ik heb een keer eerder een engine swap gedaan maar dat stelde niet veel voor (samen met een vriend toyota starlet)
Kent iemand een project page of iets anders zo dat ik kan zien wat er allemaal moet gebeuren.
Gr Robin,