Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Dacht ik van de mijne ook. Deuren enzo zijn wel strak. Had alleen een deukje op achterscherm rechterkant. lekker vouwtje. dus word hele scherm spuiten helaas. rest ook wat krasjes waar ik me aan ergerde.

Maar dat bumpercleanen. word bij mijne wel gedaan. kentekenplaat uitsparing sierstrip dicht en oude montage gaten ook dicht.

Dan moet mijn achterscherm links ook gespoten worden denks :P En bij mij is de lak geknapt op die kitnaden onder de achterlichten. Aha, nice, dan kan ik dan nog zien hoe 't staat, een gecleande voorbumper :#

Haha. ja die kitnaden zijn bij mij ook gescheurd onder de lichten. Polo kwaaltje. dat word dus ook gefixt.

Gelukkig heb ik geen goede spuiter die voor niet al teveel $$$ netjes spuit. had ook dat verzekerings grapje nog. dus word nu mooi allemaal verekent :)

Die benz wielen staan wel dik. Hoeveel cm heb nu nog over bij de kokerbalken?

Ik zou 't niet weten, zou ik even op moeten meten.

M'n wielen moeten alleen nodig geballanceerd worden, want hij trilt als de ziekte x| Bij 120 is 't echt te gek voor woorden :P Ik zie 't wel, misschien komen er over een tijdje wel weer andere wielen, want ik wil nog wel iets lager :#

Ow, sinds woensdag de Focus in m'n bezit... Bevalt uitermate goed, ding is zowat splinternieuw, en rijdt beter/strakker dan alles wat ik hiervoor heb gereden :W

Post wel pics als ik tijd heb (lees; zondag op z'n vroegst)...

LarX, wat kost een setje Pilot H7 5000K bij jou?

Bart,

Was tot vanmorgen op vakantie.

Je hebt tegenwoordig 2 verschillende sets. Classic line en pro line. Enige verschil is de ballast dike (Pro line is heel erg dun) + dat je op auto's met CANbus alleen maar pro line kunt gebruiken.

Classic line = €175
Pro line = €215

Op beide sets geef ik hier op het forum altijd 10% korting weg. Hier komen dan nog wel verzendkosten bij. 4300/5000/6000/8000 is sowiezo mogelijk. 3000/10000/12000 afhankelijk van de fitting. Mocht je H4, H13, HB1 of HB5 hebben is BIxenon ook mogelijk. Als je intresse hebt zie ik je PM wel; tegemoed, geldt voor iedereen uiteraard.

zojuist een sierra 2.0 gekocht, zal binnen kort wel even foto's posten.
ding is trouwens wel voor de cross:P

Zijn dat webshopprijzen Lars? Ik wil je niet handel ontnemen oid, maar waar ik werk verkopen wij die setjes (pro line), voor 199,- met 2 jaar garantie;). Je zult dus echt iets lager moet zitten om als webshop dit te verkopen denk ik:)

Hier gaat alles goed, wel laatst even de ANWB moeten bellen omdat het plaatje wat je koppelingskabel vasthoud aan de hevel op de koppeling was gebroken:+, maar na € 4,40 was dit weer gefixed:P

Bas, die 215 is adviesprijs vanuit Pilot zelf. Die moeten gehanteerd worden als advies prijzen. Korting die je erover geeft moet je zelf weten, maar er moet altijd bij vermeld worden wat de oorspronkelijke advisprijzen zijn. Ik heb er namelijk al is eerder gezever mee gehad, bood de pro line toen ook voor 199 aan.

Ik ben zoals vermeld net een halve dag terug van vkantie, dus het kan zijn dat de adviesprijs inmiddels is gezakt naar 199 In dat geval heb ik niks gezegd ;)

Hehe ze loopt. Nog niet helemaal zoals ik wil. Cilinder 4 doet niet goed mee. Heel vaag. Carb er nu afgehaald aan het schoonmaken en ff bougie controleren. Morgen weer een dag. Jammer dat ik het niet gefilmd heb maar als je gasgeeft wat een geluid :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=22nDXwiCTrg"]YouTube - '64 IDA Bug[/ame]

Zo weer bestelling van bmw gehad:P
P1020438.jpg

Shit om diff. te reviseren:)
P1020436.jpg

Alles gestraald en gespoten
P1020444.jpg

Ook nieuwe motorkap bekleding besteld:)
P1020453.jpg

Auto schiet ook al op:)
P1020450.jpg

P1020447.jpg

Verlichting en mistlampjes werkt ook allemaal gelukkig, veeel gezeik mee gehad eindelijk goed werkend:)
P1020452.jpg

Deur ook erin en klaar met spiegels en bekleding en sierstripjes
P1020448.jpg

Nieuwe radio en boxjes (origineel formaat en gaasjes)
06072009226.jpg

Van de week velgen ophalen als het goed is8)

Thanks mannen:)
Ja het is idd flink uit de klauwen gelopen, maar nu lijkt het er weer aardig op.
En ik weet dat het de moeite waard is, donkere e30 2deurs 2,5 liter en type1 en nog oldtimer:) Wat wil je nog meer:P

Ben er nog niet verder mee geweest de vorm van het systeem is iedergeval hetzelfde, moet alleen een verbinding maken van de eerste xpijp naar het spaghetti spruitstuk, en dan nog wat ophangingen maken maar dat gata goedkomen denk ik:)

Status
Not open for further replies.
Back