Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Ow, sinds woensdag de Focus in m'n bezit... Bevalt uitermate goed, ding is zowat splinternieuw, en rijdt beter/strakker dan alles wat ik hiervoor heb gereden :W

Post wel pics als ik tijd heb (lees; zondag op z'n vroegst)...

LarX, wat kost een setje Pilot H7 5000K bij jou?

4300K bedoel je denk ik.

Klote deukje?

Mijn 6n2 staat ook bij de spuiter momenteel. Had ook allemaal van die kleine dingetjes waar ik me aan stoorde. Nu word zo zachtjes aan de halve auto gespoten :X

Zal wel pics posten als de auto gespoten is ect.

Ja zit zo'n deukje aan de linkerkant, keer een fiets tegen gevallen ofzo. Verder is de mijne wel aardig strak, op een krasje hier en daar na :P

Al leent een Focus zich natuurlijk meer voor een mooie 14000K TJOENINGS set :P

Al die Ford haat komt zeker omdat ze BP Ultimate adviseren? 8) :#:#

INTRO5.JPG

Civic boi, je kunt toch wel iets van een plakantenne fixen onder je dash. veel mooier, zag vandaag nog IRL zo'n civic en wat is het eigenlijk lelijk, die antenne.

Als je dat echt mooi wil doen, moet je het gat daarna dicht laten lassen, en het dak dus opnieuw spuiten.

valt mee.. dak is pas geleden gespoten... dus met matten van dak + afwerken van las/gat ben je er al.. daarna alles weer in de blanke lak.

valt mee.. dak is pas geleden gespoten... dus met matten van dak + afwerken van las/gat ben je er al.. daarna alles weer in de blanke lak.

Antenne zit niet op het dak maar op de stijl ernaast
dus dak heeft er geen zak mee te maken ;)

Verder heb ik nog kleur staan dus het stelt eigenlijk geen drol voor om het even te doen :P

Maar ik zal is kijken of ik iets van een fatsoenlijk werkende antenne kan vinden.
eigenlijk nog nooit echt naar gezocht :)

Ja zit zo'n deukje aan de linkerkant, keer een fiets tegen gevallen ofzo. Verder is de mijne wel aardig strak, op een krasje hier en daar na :P

Dacht ik van de mijne ook. Deuren enzo zijn wel strak. Had alleen een deukje op achterscherm rechterkant. lekker vouwtje. dus word hele scherm spuiten helaas. rest ook wat krasjes waar ik me aan ergerde.

Maar dat bumpercleanen. word bij mijne wel gedaan. kentekenplaat uitsparing sierstrip dicht en oude montage gaten ook dicht.

Status
Not open for further replies.
Back