Show je eigen auto #28

Status
Not open for further replies.
Ik vind die 205 wel tof. zou zelf ook wel zon wagentje willen, of een gold mk1 kan alleen niet echt een geschikte golf vinden. (goedkoop, vrij netjes, kleur lak maakt me niet zo heel veel uit) wil er best wel wat aan knutselen. maar moet geen project worden ofzo. daar zit ik echt niet op te wachten.
vind die bak van Lieuwe echt vet.
 
Sibo heeft toch die E30 M3 gekocht recentelijk?
Zag er volgens mij 1 met groene platen voorbij rijden vandaag tussen half2-half3 over het bedrijventerrein in Broek op Langedijk. Zat in een meeting en zat uit het raam te staren :D
 
Mensen, veel plezier allemaal in dit koude kikkerlandje, scully gaat er even 11 dagen tussenuit. Naar Tenerife nog wel :P:P
Vanavond half 12 vertrekken :W
 
En als je terugkomt maak je eindelijk die teringpolo af? :P
Wanneer mogen we allemaal een rondje meerijden? ;)

Have Fun.
 
Die 205 staat echt al 6000x op het forum zonder veranderingen. Ik vind het een leuk wagentje, maar 1x is voldoende :)

@ Impreza, ideale basis.. 8)


Dan ben jij niet goed bij de les ;)

Er is genoeg verandert sinds dat ik hem kocht.
En ik heb gewoon niet het geld om alles in 1 keer te kunnen doen. Het heet ook niet voor niks; show je eigen auto topic. Dus dan mag ik hem ook showen :P

Maargoed de volgende update zal er wel iets verandert zijn. Wat zie je dan vanzelf;)

en scully veel plezier met dat lekkere warme weer:)
 
Nu nog ff mijn tovve 205 die over een paar maanden de deur uit gaat:

11052007178.jpg
 
Hmm gijs volgens mij klopt er iets niet:P

Als ik op je kenteken kijk, staat er 1.4 xs. Maar je hebt hem wel gti uitgevoerd

Wat wil je er voor hebben dan?
 
Sibo heeft toch die E30 M3 gekocht recentelijk?
Zag er volgens mij 1 met groene platen voorbij rijden vandaag tussen half2-half3 over het bedrijventerrein in Broek op Langedijk. Zat in een meeting en zat uit het raam te staren :D

Die van Sibo staan inmiddels al op geel meldde hij recent nog volgens mij :)
 
Hmm gijs volgens mij klopt er iets niet:P

Als ik op je kenteken kijk, staat er 1.4 xs. Maar je hebt hem wel gti uitgevoerd

Wat wil je er voor hebben dan?

Klopt ;)

Dit is 1 van de weinige xs'jes met verbreders, GTi velgen heb ik er zelf onder gekwakt zelfde geldt voor de automatenkap en GTi achterbumper.

Och tjoening he!

Wat ik er voor wil hebben weet ik nog niet.
vervanger is wel al bekend!
 
Sibo heeft toch die E30 M3 gekocht recentelijk?
Zag er volgens mij 1 met groene platen voorbij rijden vandaag tussen half2-half3 over het bedrijventerrein in Broek op Langedijk. Zat in een meeting en zat uit het raam te staren :D

Klopt klopt!!

Heheh ik dacht nog hier werkt die forum dude volgens mij (Sew stainles steel?), was effe een straat verder (elektro start), connetor van achterruit verwarming is van het raam af en ben zelf wel monteur, maar koper soldeer technieken ben ik geen held in, dus daar effe langs geweest :)

Scherp gezien :D

@ Rico/106% klopt maar hij staat geschorst...
 
Is dat gezeik met je kenteken dan nog niet opgelost of heb je dat gedaan omdat het toch winter is en je lekker loopt te "beunen" ;)
 
Ja beetje zonde om hem binnen te hebben staan en hem in de verzekering/wegenbelasting te laten lopen..

Zit ook nog geen apk op trouwens, regel ik van het voorjaar wel allemaal :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top