Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...
Naja tijd voor vtec erin te hangen
V-tec just build in y0!
Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...
Naja tijd voor vtec erin te hangen
Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...
Naja tijd voor vtec erin te hangen
Is dat niels molema?De eigenaar heeft nu een e36 coupe, das wel een dik ding
Weet het niet zeker, maar ik dacht dat een Golf MK3 bak en een Corrado stnd Kabelschakeling hadden.
Die versnellingsbakken gebruiken ze hier ook in de Superstandaard klasse.
Daar rijden ze dus met 2.0 8v/16v met Webers of Gasklephuizen en getunde motoren etc
Dan ben je direct klaar, alleen moet je dan een aangepaste versnellingsbak motorsteun hebben. Kan ik ook voor je regelen als je dat interesant vind
Lieuwe is gewoon toe aan een G60 :W
Ik snap alles aan jouw auto, maar waarom wil je toch van die drukke velgen op je cleane auto? Ik zou Parabooltjes erop monteren...
[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/6/1/trsch.jpg[/ir]
Ja, heb ik ook Jerry, maar dan duwt de kabel hem in z'n 2de versnelling.
Als je het met een Toyota mechanisme doet trekt hij hem in z'n 2de versnelling.
Is gewoon fijner, het zit goed zoals het nu zit, maar ik heb teveel gekloot gehad met dit systeem en dat kost je punten
En kabels binnenin de auto staat Reesz 8)