Show je eigen auto #28

Status
Not open for further replies.
Ho STOP! niet weer zo'n haphap discussie.. jeroen wees de slimste en hap niet.. en vraag het even op het honda forum als je hier geen zinnig antwoord krijgt :)
 
Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...

Naja tijd voor vtec erin te hangen
 
Jeroen, je kan toch ook kijken naar een andere koppelingset? :)

Zijn er genoeg te vinden 2ehands. Gelijk afgedraaid vliegwiel erbij en het rijdt weer stukken beter :)
 
Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...

Naja tijd voor vtec erin te hangen

Dat word weer lachen binnenkort :D
Beter laat je het fixen voor iemand die het wel lukt :)
 
Jeroen, het wordt tijd voor een nieuwe auto met Bovag/dealer/merk/weetikveelwat garantie voor een jaar of 2. Dan kan je tenminste blijven rijden ;)
 
Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...

Naja tijd voor vtec erin te hangen

Jij bent auto monteur ?
 
nieuw topic!

nieuwe foto's van de 205!

[Ir]http://i19.tinypic.com/8bf319h.jpg[/Ir]

[Ir]http://i17.tinypic.com/85554y9.jpg[/Ir]
 
Naja ben er al achter dus maakt niet meer uit,Koppeling is gewoon dood,Wanneer ik in me 5 100 rijd en dan gas geef dan gaat ie richting de 6000 toeren en dan blijft ie hangen en komt je de geur van de koppeling tegemoet ...ding is gewoon dood...

Naja tijd voor vtec erin te hangen

Zoiezo, als de D-snaar versprongen is loopt hij juist bovenin beroerd..

Maar waarom vervang je de koppeling niet?
ga je er nu een andere motor inhangen?
Zo ja, wat dan?
 
Weet het niet zeker, maar ik dacht dat een Golf MK3 bak en een Corrado stnd Kabelschakeling hadden.
Die versnellingsbakken gebruiken ze hier ook in de Superstandaard klasse.
Daar rijden ze dus met 2.0 8v/16v met Webers of Gasklephuizen en getunde motoren etc :)

Dan ben je direct klaar, alleen moet je dan een aangepaste versnellingsbak motorsteun hebben. Kan ik ook voor je regelen als je dat interesant vind ;)


Het probleem is dat je de kabels niet kwijt kan in de tunnel. Dit lukte bij m'n MKII ook niet en moet ik ze dus door de auto laten lopen. (crossauto)

Ik heb gewoon een MKIII pook en het mechanisme veranderd wat je zelf moet maken op de bak. Origineel VW en toch goed omschakelen. Het is wel ff werk om het uit te dokteren maar dan heb je ook wel wat.

Als Lieuwe gewoon een 4T bak op z'n MKI zet met een worm-sper der in knalt het als een gek van z'n plek en het rijd gewoon nog goed ook. Omdat een Worm-sper los laat als je van het gas af gaat.
 
Lieuwe is gewoon toe aan een G60 :W

Ik snap alles aan jouw auto, maar waarom wil je toch van die drukke velgen op je cleane auto? Ik zou Parabooltjes erop monteren...

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/6/1/trsch.jpg[/ir]

Die staat bij mij in de straat, best een net ding. Die jongen is er ook erg zuinig op.
 
Ja, heb ik ook Jerry, maar dan duwt de kabel hem in z'n 2de versnelling.
Als je het met een Toyota mechanisme doet trekt hij hem in z'n 2de versnelling.

Is gewoon fijner, het zit goed zoals het nu zit, maar ik heb teveel gekloot gehad met dit systeem en dat kost je punten :(

En kabels binnenin de auto staat Reesz 8)
 
Ja, heb ik ook Jerry, maar dan duwt de kabel hem in z'n 2de versnelling.
Als je het met een Toyota mechanisme doet trekt hij hem in z'n 2de versnelling.

Is gewoon fijner, het zit goed zoals het nu zit, maar ik heb teveel gekloot gehad met dit systeem en dat kost je punten :(

En kabels binnenin de auto staat Reesz 8)


Ja daar zit wat in.

Als je die kabels knap door je schut bord kan laten lopen is het wel bruut idd:W
 
Franse teringrommel zeg. ;/

Moet ik 4 imbusjes losdraaien van de remcilinder, draai ze stuk voor stuk dol.

Schokken wat ik enkele pagina's geleden vertelde, komt dus door mijn achterrem. Voering was los gegaan. Nu heb ik al een compleet revisiesetje liggen, enkel krijg ik die @%^)^!*$9) boutjes niet los.
 
Die 205 staat echt al 6000x op het forum zonder veranderingen. Ik vind het een leuk wagentje, maar 1x is voldoende :)

@ Impreza, ideale basis.. 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top