Godverdomme stephan ook altijd hé
Ook nooit wat is tov
Hoezo hypocriet, iemand zegt iets over het leer en dat is prima. Ik zeg wat over 4-Motion en meteen beginnen 3 gasten te blaten. Echt te sneu voor woorden, kijk eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt.
En tuurlijk weet ik wel dat 4-Motion handig is, maar de reactie die jullie geven. Ik hoop niet dat jullie dat later ook in het bedrijfsleven doen, want echt hoog zul je dan niet eindigen.
Hoezo hypocriet, iemand zegt iets over het leer en dat is prima. Ik zeg wat over 4-Motion en meteen beginnen 3 gasten te blaten. Echt te sneu voor woorden, kijk eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt.
En tuurlijk weet ik wel dat 4-Motion handig is, maar de reactie die jullie geven. Ik hoop niet dat jullie dat later ook in het bedrijfsleven doen, want echt hoog zul je dan niet eindigen.
mn baas heeft ook net 1 gekocht, 170 pk std gechipt naar 210 pktjes 8)
Je hebt gelijk, je komt geen berg om met 2WD. Willy's Jeep is ook standaard 2WD hoor, en die komt overal naar boven.
En het is een bedrijfswagen --> veel gewicht --> hoge asdruk --> slipt dus nauwelijks door.
Ik kreeg de 1.9TDI Transporter met 105pk bij mij op het werk zelfs slippend in z'n 2 als je af en toe iets te hard het gas in trapte uit een bochtje hoor(Wel enigzins regenachtig weer moet ik erbij zeggen )
Is opzich weinig voor nodig..
Had overigens zelf ook nooit voor deze uitvoering gekozen hoor maargoed, als je het geld er voor over hebt waarom ook niet..
Dus als het mogelijk is je voorbanden te laten doorslippen heb je 4WD nodig? Niet helemaal waar he. Dan zou je zelfs een Alto met 4WD moeten uitrusten. Vrachtwagens die vele tonnen de bergen in rijden zijn ook maar op 2 wielen aangedreven he.
En @ rest :L
In bochten e.d. merk je dus echt wel verschil dus het is geen 'wegrijassistent'