Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Hmm, maar ben ik nou de enige die dat vermogen redelijk tegen vind vallen ? Als je ziet dat bijvoorbeeld een Corrado standaard ook rond de 170pk zit :X

Als je daar een andere poelie op zet en een chipje maybe zit je zowiezo op dat vermogen. Dus wat is nou precies de motorische winst die jij haalt met die Lysholm :P


Ik vind het nog redelijk wat 170/180 pk (200+ pk) met een 1.3L tje...

ik ben iig benieuw naar het eindresultaat en eventuele bank uitdraaien ;)
 
Ik ben redelijk voorzichtig met uitspraken over vermogen ;)
En wat Dennis zegt, vergeet het gewicht niet, mijn autootje weegt 800 kilo, daarbij is 170 pk wel een vermogenstoename van 50%, en 170 pk uit een 1.3 is sowieso niet verkeerd lijkt mij. :)
 
Volgens mij verpest dat ook een beetje de gewichtsverdeling want je wilde er toch ook mee over het circuit Scully?
 
Woeps, ik meende dat je zowiezo een 2L G60 blok had :P

Ok ok ok :P Dan heb je wel lekker veel power :W
 
een 2.9 is ook weer gelijk overdreven :D

ik doelde meer op een g60motor oid

1.8L G60 zou inderdaad nog wel kunnen al is deze motor al weer een stuk zwaarder als de 1.3L G40.

En als je weet dat je eigen blok 100% goed is waarom dan een ander blok kopen voor ...... euro en niet weten of die wel 100% goed is.

Ik vind het iig erg vet om een polo g40 met +- 175 pk te zien die op deze manier opgebouwd wordt. Dan bedoel ik dus dat het niet afgeragd wordt o.i.d, maar dat er dus rustig de tijd/geld voor vrijgemaakt is.



Ik heb zoiezo altijd al wat met een polo g40 gehad, maar heb er geen gekocht omdat het onderhouden ervan toch teveel gaat kosten als je het prof laat doen.

Er staat hier in de buurt ook nog wel een toffe te koop (alleen de uitlaat vind ik niks)

http://auto.marktplaats.nl/volkswag...OfPH80Qhmw=&fta_ind=8&scroll_to_image=1#photo
 
uitlaat is idd VEEL te groot. Verder echt een stoer dingetje, zie mezelf ook wel in zo'n ding rijden :P
 
Inderdaad, een G40 is dus gewoon tof... Meeste zijn Genesis-uitvoering, komt dit omdat deze uitsluitend voor de G40 beschikbaar was, of is dit toeval?
 
Geen idee, ik vind die Genesis dingen wel leuk, maar de bekleding is echt TE lelijk.

Btw, kent iemand van hier iemand met een Citroen C32 of 35?

Ik had in Duitsland wat lampjes besteld (h4 geel en h3 gold voor de Golf), krijg ik gisteren echt een fucking grote en zware doos binnen, zit er een nieuwe
startmotor in voor zo'n Citroen bus en die lampjes 8P, wat een prutsers :D

Mja, wat moet ik ermee...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top