Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Volgens mij verpest dat ook een beetje de gewichtsverdeling want je wilde er toch ook mee over het circuit Scully?

Een 1.8 G60 ligt achterover, en de 1.3 motoren voorover. Het onderblok komt bij zo'n G60 dus voor de wielen, je wegligging gaat er zeker van achteruit. En daarbij, tunen is voor mij het aanpassen van het origineel, en een ander blok is dus uit den boze ;)
 
Inderdaad, een G40 is dus gewoon tof... Meeste zijn Genesis-uitvoering, komt dit omdat deze uitsluitend voor de G40 beschikbaar was, of is dit toeval?

Voor zover ik weet, zijn de Genesis G40 uitvoeringen, de enige die officieel in Nederland zijn ingevoerd.
 
Nog effe over dat 4 kollomer ,Overal waar ik stage liep Mocht je een auto Voorkeuren op een gewone brug dus gewoon een 2 kolommer enz...Maar had je een steekproef dan moest ie op een 4 kollomer staan..Of het moest zo druk zijn in de garage en brug was bezet Maar bij steekproefen moest ie altijd op een 4 kollomer staan..

Neej hoor!
Vandaag nog 2 steekproeven gehad op een stempelbrug dus een 4 kollomer is niet nodig!
 
Tralalalala :rolleyes:

4m7isth.jpg

6gk413m.jpg
 
Hoi Jongens,

Omdat ik het zelf niet kan vinden stel ik de vraag maar even aan jullie,

Hoeveel centimeter mogen je banden Officieel uitsteken buiten de wielkuipen?

aangezien oom agent om half 8 hier mijn auto komt controleren , rede hiervan zou ik maar niet noeme:P
 
3cm toch?

Klopt, maar kan nergens een goede site vinden waar ik de agent op kan verwijzen,

het ging namelijk zo, ik ging met veel te hoge snelheid langs een agent, hierdoor werd ik aangehoude maar ze hebben mij niet kunne laseren omdat ik ze meteen doorhad, maar nu zijn ze dus bezig mij op andere punten te pakken.

nou heb ik mijn auto zaterdag nog laten apk keuren en hier is hij gewoon perfect zonder problemen doorheen gekomen?

apk is toch officieel wettelijk vastgesteld? was het niet goed geweest dan had ik daar toch een aantekening van gekregen lijkt mij dan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top