Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
ik weet niet of dit verboden is ma op 205gti.nl staat ook heel veel te koop enz. Staat ook wel wat informatie op over de 205.

Ik zit er zelf ook op dus:D
 
Ja heb me ook al aan gemeld daar..
Jij geen adres voor een mooi setje? liefst alleen vóór (en hoogte verstelbaar)
 
Zo, net terug van fijn weekend Assen. Even mee gereden met een 155 STW replica. Met 235 pk V6. Helemaal in Race trim. Wat is dat tof!. 8). Zit stevig te denken om zelf racer op te bouwen en daar gewoon mee te gaan rijden, om meer circuit ervaring op te doen 8) Dan spaar ik mijn eigen 155 :P

Paar willekeurige foto's van dit weekend


Arjan, reed trouwens echt paar hele fijne rondes 8)
DSC_0199-1.jpg

DSC_0257.jpg

DSC_0259.jpg

DSC_0292-1.jpg

DSC_0319-1.jpg


Even met GTA op de plaat 8)
DSC_0499.jpg

DSC_0538.jpg

DSC_0543-1.jpg

DSC_0540-1.jpg
 
Last edited:
Er zitten trouwens nieuwe veren en dempers op die peug, dus misschien dat ik gewoon alleen verlagingsveren ga proberen....
edit: wat een KUT forum zeg van die 205gti.nl... je kan er niet eens posten in dat technische gedeelte als je geen member bent 8P
 
Zo, net terug van fijn weekend Assen. Even mee gereden met een 155 STW replica. Met 235 pk V6. Helemaal in Race trim. Wat is dat tof!. 8). Zit stevig te denken om zelf racer op te bouwen en daar gewoon mee te gaan rijden, om meer circuit ervaring op te doen 8) Dan spaar ik mijn eigen 155 :P

Paar willekeurige foto's van dit weekend


Arjan, reed trouwens echt paar hele fijne rondes 8)


Even met GTA op de plaat 8)

DSC_0538.jpg

Echt een mooie auto, maar toch kan ik je velgen niet mooi vinden. Ik zou er wat meer race achtige velgen onder zetten, misschien ook een maatje kleiner.
 
Hij heeft een setje OZ klaar liggen, 10 keer beter Boyd, dit vind ik persoonlijk ook niet zo, maar met OZ komt het goed8)
Die rechter is trouwens helemaal vet:W
 
Mooie wagens weer allemaal.

Mijn 106je is nu clean vanachter, die NL sticker ben ik nog mee bezig, wat een pokkeding zeg. :p

[ir]http://www.zeekoe.net/vass/106_6.jpg[/ir]
 
BoydM, echt nette wagen, spotte hem Zondag nog wel @ assen, die 155, v6 24V die er op het laats bij stond was ook nice.. Heb nog wel wat pics.. Erg vette auto´s gezien daar.. Was zelf met een nette Alfa 75 v6 3.0, niet echt mijn bak maar reed wel door :W
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top