Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Iemand trouwens nog een idee voor subtiele betaalbare mods voor dat gebakkie? :P

Een iets grotere dakspoiler zou wel tov staan volgens mij... en verlagen zou m ook goed doen (vooral voor wegligging zou ik het dan doen trouwens..)
 
Gisteren opgehaald, vandaag even snel gewassen...



Binnenkort verlagen, en na de winter velgjes :)
Mocht je nog andere schokdempers willen, ik heb hier nog een 2 voorschokbrekers liggen van eoa high performance merk wat made in eu is (ik heb ze omgedoopt tot blauwe hassan's).
De achterschokdempers reed ik zelf mee op mn e30 (en sinds vandaag op mn 02), dingen zijn behoorlijk stug zonder irritant te zijn.
Ze zijn alleen voor 51mm veerpoten, wat de reden is dat ze niet op die van mij pasten (die had weer net 53mm poten van een iX ofzo).
Moet je ff opmeten wat de buitendiameter is vd veerpoot.
Voor 25 euro mag je ze hebben als je ze wilt (alleen voor dus :P)
 
Zo, weer een heel weekend bruut wezen klappen op het circuit van assen })

main.php

Arjan, waarom die stikkers :'(
 
Mocht je nog andere schokdempers willen, ik heb hier nog een 2 voorschokbrekers liggen van eoa high performance merk wat made in eu is (ik heb ze omgedoopt tot blauwe hassan's).
De achterschokdempers reed ik zelf mee op mn e30 (en sinds vandaag op mn 02), dingen zijn behoorlijk stug zonder irritant te zijn.
Ze zijn alleen voor 51mm veerpoten, wat de reden is dat ze niet op die van mij pasten (die had weer net 53mm poten van een iX ofzo).
Moet je ff opmeten wat de buitendiameter is vd veerpoot.
Voor 25 euro mag je ze hebben als je ze wilt (alleen voor dus :P)

Tof 8)
Ik zal de buitendiameter eens opmeten, en neem nog wel even contact met je op deze week.

Bedankt iig :)
 
niet echt mijn smaak :$

gister wel mooie velgen gezien:

25082007378hb9.jpg


Weet alleen niet welke het zijn :(
evolution staat op de wiel naafkap.. maar verder kom ik niet :(

Die wielen zijn dus echt de klein op een TopSport... Is dit 17" ofzo :X

Thnx,niet echt dikke specs er zit een andere uitlaat van voor naar achter op en een Forge blow off en een pipercross luchtfilter.
Dat was het eigenlijk wel.

Cool!

Wat is nou eigenlijk een goede olie temperatuur om goed gas te geven bij m'n 205GTI ? (ongeblazen dus)
Ik wacht telkens tot 90 graden maar volgens mij kan t wel eerder?

In jouw geval; mocht er enige beweging in je temperatuurmeter komen, kan je gewoon vol op het gas gaan staan :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top