Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
BoydM, echt nette wagen, spotte hem nog wel @ assen, die 155, v6 24V die er op het laats bij stond was ook nice.. Heb nog wel wat pics.. Erg vette auto´s gezien daar.. Was zelf met een nette Alfa 75 v6 3.0, niet echt mijn bak maar reed wel door :W

Ok dan!, de 75 van Lenz nog gezien. Met die grijszwarte Evoluzione kit?. Ik vind die 75 igers 3.0 V6 zo bruut klinken 8)

Leuk was, die 155 3.0 24V is sneller als de helemaal race geprepareerde 3.0 qv. Was niet normaal. Met gruppo europa erg close racing. In bochten was race 155 sneller en op rechte stukken liep de 24v uit. 8) echt genoten!. Heb je de Alfa Challange nog mee gekregen?.Wilbert vd Burg reed echt als een jekko!. Ik heb eigenlijk al die dagen in de verschillende pitboxen/pitlane gestaan.
 
Veel mensen aan de peugeot hier tegen woordig...

Btw hier een filmpje van me auto ..
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hSymTJvsCbE"]YouTube - crx[/ame]
 
Ok dan!, de 75 van Lenz nog gezien. Met die grijszwarte Evoluzione kit?. Ik vind die 75 igers 3.0 V6 zo bruut klinken 8)

Bedoel je deze? (via google kwam ik op iets dat hier op leek :+)

Welk nummer had jij eigenlijk op het circuit?

SportivoAssen1.jpg


SportivoAssen9.jpg
 
@#Peter

Brute foto's !!! Heb je meer?

Ik heb meegereden met nr 139. Rode 155 STW Replica. Mijn wagen heeft op de paddock gestaan.
 
2e geworden in Concorso di Tuning. Ligt een brute 3.0 24V in!. Een geluid als dat weg rijd. :~ Te geil!!! Lennart had ook nog een 155 3.0 24V was ook zo'n plaatje!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top