This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Wat is dat voor Civic achter jullie? Is dat zo'n racer die ook op de Rai was?? Ziet er eigenlijk uit als een Type R
 


Lekker race monster die S2000. Al vind ik het geluid van de nieuwe Type R toch ongelooflijk geil :~ Die roffel had de S2000 ook moeten hebben vind ik.
 
Zo, van de week even naar de fiat dealer geweest om te vragen hoe het met mijn Grande Punto staat en of er een reclameloze kentekenplaathouder op kon en het Punto logo eraf , dit wordt dus allemaal geregeld .

Maandag begint de productie weer, dus als het mee zit krijg ik hem gewoon op de afgesproken datum.. 1e/2e week september.. Geen zin meer om te wachten.
 
Chill chill

Vind het Punto logo (Mister Dot ) nog best leuk staan op de auto eigenlijk. Tenminste..het is niet storend zeg maar.

Zonder is altijd mooier natuurlijk. Heb ut zelf ook weg gehaald. Welke velgen had je er nou onder zitten?? Die vork achtige of de spaak velgen?
 
Vond het ook niet storend, maar zonder vond ik mooier .

Heb de vorkwielen besteld erbij, die vond ik net wat sportiever.

deze:

 
Zo'n setje maar eens bestellen binnenkort, met oog op de toekomst. Eerst maar zorgen dat de veiligheid geregeld is voordat er een dik blok gebouwd gaat worden.

 
Status
Not open for further replies.