This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
damn dat blok!!

duidelijk dat er hier ooit een coupe komt te staan met b16+turbo...
miss als ik door blijf sparen een 1.8 R + turbo erin lepelen
 
Praten Japanners altijd zo gecodeerd?

206 GTI? Mwoah... Rare bumpers + niet zo'n prettige versnellingsbak (zeker als je die Golf gewend bent)... Ga gewoon eens kijken voor een Ibiza Cupra (R)... Meer vermogen, Deutsche Technik, fijne bak, meer potentieel, ook genoeg opties... Wel iets oudere auto wellicht...

http://auto.marktplaats.nl/seat/106...sfhLDQCw==&fta_ind=14&scroll_to_image=1#photo

Zijn er ook wat goedkoper trouwens, weet niet wat je beoogde budget is...
 
Snap niet dat je van een golf naar een 206 gaat, enorme achteruitgang in mijn ogen.

29 augustus word mn auto voorzien van een chip, op naar de 200+ pk :W
 
Last edited:
Dan lijkt het net of ze er verstand van hebben he Maar dit snap ik ook nog wel, b16 is vtec uit Civic, die andere uit de Integra, en de K20 komt uit het voorlaatste model Civic toch?

Zoiets, maar de B16 is er in verschillende uitvoeringen (a, b, c) waarvan er één een hoger vermogen heeft (180pk dacht ik). Voor de B18 geldt hetzelfde volgens mij..

Lekker nutteloos wel
 
Ach ja, het is gewoon een beetje interessant doen, ik kan ook wel PY neerzetten als ik G40 bedoel, of PG voor de G60 Of coilovers typen als je gewoon een schroefset bedoelt
 



ik zou ook nooit zon plastic prut bak halen.

Vind ze echt zielig in de kwaliteit en hoe slecht alles aanvoelt bij zon ding.
en mischien wel redelijk goedkoop voor wat je er voor krijgt maar dat is nu, later krijg je ws veel kosten.

vandaar dat de mensen er vanaf willen, zodra die peugeot en die franse rommel ouder zijn als 3-4 jaar dan gaat er veel kapot
 
onzin, prima auto's kwalitatief gezien... alleen de oudere types (rond 2000) willen wel eens roesten bij de achterklep!

Verder vind ik ze persoonlijk ook niet echt fijn rijden, maar is misschien ook een kwestie van wennen aan het sturen/schakelen...
 
Motor is weer uit elkaar geweest moesten wat dingen aangepast worden
stond er dus weer zo bij


Kleppockets in de zuigers zijn dieper gefreest

Setje verstelbare nokkenas tandwielen

Weer bijna helemaal opgebouwt, moest hier alleen de tandwielen nog afstellen
nu is ie klaar voor inbouw. Gaat volgende week gebeuren


Volgende week foto's van de inbouw
 
Status
Not open for further replies.