Heb de naven van mn schijven + mn remklauwen ene opknapbeurtje gegeven, is er lekker op vooruit gegaan, helaas gene pics van te voen genomen, maar het was gewoon erg geroest.
Beetje beunhaas idd Lars Ik heb hier ook altijd 4 bokken te staan. Dingen kosten ook iets van 10e voor 2 stuks. Als het een beetje meezit gaan we binnen niet al te lange tijd een grote schuur hier bouwen. Dan wil ik er wel een 2 kolommer in 8)
Ben dr heen gegaan met een maat van me trouwens.
1,5 civic coupé, met turbo @ 10psi boost.
220 pk meen ik en 300nm koppel (dyno proven)
Ging nagenoeg gelijk op, hij liep millimeters uit op snelheid.
Hij wil nu toch wel érg graag weten wat voorn vermogen mijn auto heeft
Nou omdat je de koppelkromme, ja bij een honda de vti heeft alles bovenin, en je weet niet hoeveel er van die boost overblijft in de hoge toeren. als je allebij 100 in de 5 op de snelweg rijd, zal hij je wel het bos in sturen
We hebben t wel getest in de 3, maar zijn turbo was toen net opgespoeld tegelijkertijd dat bij mij vtec erin kwam.
Dus toen ging het gelijk weer gelijk op
Een dergelijk geintje in de 5, dan zou ik m kwijt zijn jah.
Maar PERSOONLIJK, vind ik dat altijd een vrij stomme vergelijking.
Kort uitgelegt, mijn auto is gemaakt om toeren te maken.
Dus als je dan ook serieus een sprintje trekt, moet ik gewoon afschakelen.
Zo is toch bedoeld? Dan moet je het ook zo doen vind ik.
Het is leuk om het verschil te zien, maar echt reëel is het niet IMHO!
Nou omdat je de koppelkromme, ja bij een honda de vti heeft alles bovenin, en je weet niet hoeveel er van die boost overblijft in de hoge toeren. als je allebij 100 in de 5 op de snelweg rijd, zal hij je wel het bos in sturen