Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Zijn oude foto's :P, nu heb je witte knipper lichten in de bumper t0ch 8)

Edit :
Youri, het ziet er goed uit.. :W
Wel klote dat de zuigers niet direct paste..
 
onzin, prima auto's kwalitatief gezien... alleen de oudere types (rond 2000) willen wel eens roesten bij de achterklep!

Verder vind ik ze persoonlijk ook niet echt fijn rijden, maar is misschien ook een kwestie van wennen aan het sturen/schakelen...

nou we hadden er laatst 1 die die auto nog niet zo lang had en was geschrokken over wat die moest betalen aan rep. uitlaaten rotte hard bij fransen! bobine;s, iets bij de uitlaat voor regelen ofzo? dat was dus ook kapot.
 
Motor is weer uit elkaar geweest moesten wat dingen aangepast worden
stond er dus weer zo bij

6cxj7z9.jpg

Kleppockets in de zuigers zijn dieper gefreest
6fsoz5x.jpg

Setje verstelbare nokkenas tandwielen
4kd9z5v.jpg

Weer bijna helemaal opgebouwt, moest hier alleen de tandwielen nog afstellen
nu is ie klaar voor inbouw. Gaat volgende week gebeuren
63c3tvk.jpg


Volgende week foto's van de inbouw

We wachten af ;) Wel filmpje maken he :)
 
onzin, prima auto's kwalitatief gezien... alleen de oudere types (rond 2000) willen wel eens roesten bij de achterklep!

Verder vind ik ze persoonlijk ook niet echt fijn rijden, maar is misschien ook een kwestie van wennen aan het sturen/schakelen...

Kom op man, afwerking is om te janken. Als voorbeeldje: het plastic paneel bij de B stijl moet je eens naar kijken, niet normaal hoe scheef dat dat altijd zit.
 
Pfoew, zal wel goed af gaan in zo'n licht auto'tje! :W

Jij kan dus inbouwen?

Hm, zit namelijk al een tijd te twijfelen om een c20xe blok in de tigra te hangen. :P
 
Kom op man, afwerking is om te janken. Als voorbeeldje: het plastic paneel bij de B stijl moet je eens naar kijken, niet normaal hoe scheef dat dat altijd zit.

Mja ik verbaas me ook wel eens over wat ik tegenkom bij Alfa's hoor :P Maar ik vind Peugeot het soms wel heel bont maken.. Idd die B-stijl waar je het over hebt, dat is echt erg. Het is trouwens niet dat ik Peugeots helemaal niets vind, het zijn over het algemeen wel mooie auto's om te zien. Maar daar houd het voor mij dan wel op eigenlijk :rolleyes:

Moet toegeven dat het interieur uit zo'n civic VTi weer niet echt iets moois is.. Das gewoon bijna triest meestal :P

Gewoon een 156 v6 kopen dus! :winner:

En nu: op naar Lowlands -:-
 
Inbouwen kan ik wel ja. Ik heb al eerder gezegd, als je het gaat doen en je komt er niet uit kan ik altijd effe kijken.

Deze is van een maatje van me
rechtse
660bbpf.jpg

Motor moet er nog uit. Auto word helemaal gespoten en alles word nog weggewerkt, moesten alleen even kijken of de motor nog loopt want komt uit een schade auto.

6bx74mg.jpg
 
Blok ziet er echt netjes uit Youri ! 8)

Lars, je moet wel binnen de lijntjes schilderen:P Die troep wil je echt niet bij op je blokken krijgen:)

Beetje oude reply, maar wou er nog even op terug komen :P Ik heb gewoon mijn halve remschijven matzwart geblaascht met motip :rolleyes: Eerste paar keer is wel wat vreemd remmen, maar daarna is er niets aan het handje. Lars doet het met dikke verf/kwarst. Misschien dat het dan niet zo verstandig is om een dikke laag verf op de schijf te smeren :)
 
Zoiets, maar de B16 is er in verschillende uitvoeringen (a, b, c) waarvan er één een hoger vermogen heeft (180pk dacht ik). Voor de B18 geldt hetzelfde volgens mij..

Lekker nutteloos wel :P

B16b, komt uit een EK type R, 1.6 met 185pk.
Net iemand gesproken die erin heeft gereden en het schijnt jkk hard te gaan :)
 
Ach ja, het is gewoon een beetje interessant doen, ik kan ook wel PY neerzetten als ik G40 bedoel, of PG voor de G60 :P Of coilovers typen als je gewoon een schroefset bedoelt :D

Ik moest trouwens nog ff melden dat ik nieuwe 'lugnuts' heb gekocht :#
 
Leuk blokje van die vriend van je Machiel! Wanneer komt die b16a2 killer van jou erin?

om even in de japanse codes te blijven, de d16z9 gaat jou b16a2 zeker boeken :+

eerst mijn stage 6 racer opbouwen daarna verder aan het blok, zal eind komende winter zijn dat die erin komt :) :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top