Euhm, augustus ofzo, JD zit de komende 4 weken wel volgeboekt schijnt, maar we zien wel... Twijfel wel of ik hem op maat laat chippen, of standaard chip neem... Ben aan de ene kant wel iemand van "als je het doet, doe het goed", aan de andere kant is het een volledig standaard auto (EGR open, kat aanwezig, standaard injectoren, complete standaard uitlaat enz. enz.), dus de vraag is wat ik ermee opschiet...
Ja, ik twijfel... Maar "allerlei" aanpassingen heb ik niet zo'n zin in... Kat moet opengeslepen worden toch? EGR-plaatjes is dan weer een minimale aanpassing, maar die kan je er toch softwarematig uitschrijven? Tell me
Bart,
Kat hoeft niet opengeslepen hoor.
Gewoon eronder vandaan halen en dan een stalen pijp erin rammen en dan steeds leegkloppen.
Tadaa en dan hoor je de turbo ook echt sweety opspoelen-:-
Met welke motor rijdt je dan?
Kan dat chippen nog bij elke kilometerstand? En als je de hele rits laat doen dus die EGR, kat fixen en een nieuwe chip laten monteren. Hoeveel zou zoiets kosten?
Wil ook misschien zoiets laten doen met een Golf 4 met 160K. Ding gaat veels te langzaam met 115 pk :z
Dank
Bart,
Kat hoeft niet opengeslepen hoor.
Gewoon eronder vandaan halen en dan een stalen pijp erin rammen en dan steeds leegkloppen.
Tadaa en dan hoor je de turbo ook echt sweety opspoelen-:-
Met welke motor rijdt je dan?
Kan dat chippen nog bij elke kilometerstand? En als je de hele rits laat doen dus die EGR, kat fixen en een nieuwe chip laten monteren. Hoeveel zou zoiets kosten?
Wil ook misschien zoiets laten doen met een Golf 4 met 160K. Ding gaat veels te langzaam met 115 pk :z
Dank
Mijn 156 zit ook aan 160k km.. geen probleem hoor
Kijk wel ff waar je em laat chippen, sprak een tijdje geleden iemand die z'n Bora had laten chippen bij de VW dealer nota bene... en roeten als de pest, ik zou me echt dood schamen als ie zoveel zwarte rook zou produceren
NOOOOIT bij dealer laten chippen!
Zijn waardeloze programma's hoop geld en weinig prestaties.
Mijne roet ook maar dat mag ookwel bij 190+pk.
De pomp staat namelijk vol open.
Bart heeft een 1.9 TDI volgens mij.
Dat weet ik ook nogwel:z
Maar wil weten of het een pomp verstuiver is ja/nee, en welke motorcode!
Hoeveel merk je nu van een lege kat danwel katvervangen trouwens..? Ik begin me te ergeren aan de turbo-lag
Een 115 pk motor kun je best leuk chippen hoor:W
Naar 150pk moet wel lukken denk9||6
150 pk is al een stuk beter. Misschien een brutale vraag, maar hoeveel was jij kwijt voor het chippen bij jou? Of heb je zelf ook een hoop gedaan?