Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Geen zin om te wachten ... moet zo weg :+

Het is geworden een Audi 80 GL uit 1979 :winner:

Audi01.jpg


Audi02.jpg


Interieur01.jpg


Waarom zit die rare bult op de motorkap ?

Nou ... omdat anders de 2.0 16v ABF motor met 40 DCOE Webers niet past 8P

Motor01.jpg


Motor02.jpg


Motor03.jpg


Tering wat maken die dingen een bruut geluid 8P 8P 8P :winner: :winner: :winner:

Things to do:
- Netjes/schoon maken
- Technisch nakijken
- APK
- Wat leuke dingen erop bouwen etc (weet nog niet wat)
- Ander interieur zoeken in dezelfde kleur
- En nog wel 100 dingetjes

Maar ik wil vooral branden met dit hok .. dus geen grote operaties eerst :P
 
Euhm, augustus ofzo, JD zit de komende 4 weken wel volgeboekt schijnt, maar we zien wel... Twijfel wel of ik hem op maat laat chippen, of standaard chip neem... Ben aan de ene kant wel iemand van "als je het doet, doe het goed", aan de andere kant is het een volledig standaard auto (EGR open, kat aanwezig, standaard injectoren, complete standaard uitlaat enz. enz.), dus de vraag is wat ik ermee opschiet...



He Bart,

Ik snap je manier van logisch denken, maar toch zou IK gaan voor een op maat chip.
Qua max pk's zou het misschien niet zo gek veel schelen, maar ga er maar vanuit dat het koppel en helemaal het verloop van koppel door de toeren heen een stuk mooier/beter is als zo een chip erin zetten.
Elke motor loopt anders, dus mijn advies: maat chip;)

P.S.
Ff egr afdop plaatjes fiksen, en kat leegslaan dan laten chippen:)
 
Wat doe je als je je achterste veerschotel (de bovenste) aan het repareren bent en het lasdraad is op ?
Nou, dan parker je m toch vast ? :X
Hij is, tot mn verbazing, niet ingestort onderweg, valt alweer niet tegen.
 
Dan ook maar een update van mijn kant
Blokje bijna klaar.

6csoyo1.jpg

Motor is er al uit, ben bezig met de carroserie door te lassen en wat roest weg te halen want het blijft toch een Opel :P
6aziwjn.jpg
 
He Bart,

Ik snap je manier van logisch denken, maar toch zou IK gaan voor een op maat chip.
Qua max pk's zou het misschien niet zo gek veel schelen, maar ga er maar vanuit dat het koppel en helemaal het verloop van koppel door de toeren heen een stuk mooier/beter is als zo een chip erin zetten.
Elke motor loopt anders, dus mijn advies: maat chip;)

P.S.
Ff egr afdop plaatjes fiksen, en kat leegslaan dan laten chippen:)

Ja, ik twijfel... Maar "allerlei" aanpassingen heb ik niet zo'n zin in... Kat moet opengeslepen worden toch? EGR-plaatjes is dan weer een minimale aanpassing, maar die kan je er toch softwarematig uitschrijven? Tell me :)

sjiiiiiitttt Distributieriem geknapt...

:eek:

zo mijn stalling voor 2 weken , ga 2 weken op vakantie

52pm8gz.jpg


toedels!

OPC-grilletje staat hem erg goed!
 
auw... veel schade?

Kweet nog niet.

Ik ree 30 in mn 3(kwam aanrijden bij stoplicht.)
En toen viel ie in ene uit. Eerte reactie was proberen opnieuw te starten, maar hoorde start motor vrij draaien, dacht eerst dat die kapot was, maar ff later kwam ik erachter dat t mn distririem was.
Ik heb gelukkig geen geratel of weet ik veel wat gehoord, ga dr vandaag naar kijken.

Wel balen aangezien ik de dag er voor mn koppeling had vervangen, auto reed net onwijs chill:(
 
@Youri .. strak blok man :~


Als ik wat goed met die webers kan spelen bouw ik ze later misschien ook wel @ de Golf1 8)

Dank je, blokje van jou is ook leuk.
En met Webers spelen ik zou me er maar flink in gaan verdiepen want afstellen is een tering werk. Ik werk er ook regematig mee want me broer rijd er mee, maar het geluid is wel :~

Dit is die van me broer trouwens.

5z5cv1d.jpg


4qqzhxi.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top