Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
ziet er nogal beun uit, geen supersprint neem ik aan ?:D


Wat ziet er beun uit dan? dat kleine stukje dat de vorige eigenaar eraan gelast heeft?
Dat heeft hij idd niet netjes gelast maar wat dan nog. Het komt onder de auto te hangen. en Omdat het geen supersprint is zou het dan niet goed zijn??
die maakt volgens mij geen spruitstukken voor de kadette 16v
 
Ja rot toch op met je ceteris paribus, zeg dan gewoon "als de rest gelijk blijft"
quasi intellectueel gedoe :L

Dat wou ik dus ook zeggen, beetje interessant over proberen te komen, en wat teksten van internet quoten :L
 
Last edited:
Wat ziet er beun uit dan? dat kleine stukje dat de vorige eigenaar eraan gelast heeft?
Dat heeft hij idd niet netjes gelast maar wat dan nog. Het komt onder de auto te hangen. en Omdat het geen supersprint is zou het dan niet goed zijn??
die maakt volgens mij geen spruitstukken voor de kadette 16v

Dit is toch een standaard 16v spruitstuk? Aangezien een Kadett met c20xe altijd
standaard al zo'n ding heeft? Hij is zeker alleen aangepast voor Corsa of zo?
 
Rustig maar, is gewoon een heel normale opmerking als je bijv. onderzoek doet.

Dat zal wel, maar je probeert gewoon interessant over te komen dan, je zou ook gewoon kunnen zeggen wat Jules zegt, dat is net zoveel typen, en dat snapt iedereen. Ikzelf doe ook werktuigbouw, op HBO, en ben het nog nooit tegengekomen.
 
Zoals Arne zegt, het is een normale opmerking die je in veel vakgebieden tegen kunt komen. Daarnaast is er NIETS van mijn reacties gequote, dan had ik namelijk de bron vermeld. Daarnaast verwacht ik reacties van een hoger niveau, aangezien dit alles met werktuigbouwkunde te maken heeft. Als je geen zin hebt in een discussie, zeg het dan gewoon, maar ga niet meerdere reacties posten over een uitdrukking die je niet bevalt.
 
1/10 doet hier misschien aan werktuigbouwkunde, de rest niet.
Dus van mij hoeft dat gelul ook niet hoor :D..
 
Mijn reactie was aan Scully gericht, aangzien hij een vraag stelde over koppel. Hij is logischerwijs degene aan wie ik mijn bovenstaande reactie richt. Daarnaast was ik op de hoogte van het feit dat hij Werktuigbouwkunde studeert, daar heb ik mijn reactie dan ook op gebaseerd.
 
Zoals Arne zegt, het is een normale opmerking die je in veel vakgebieden tegen kunt komen. Daarnaast is er NIETS van mijn reacties gequote, dan had ik namelijk de bron vermeld. Daarnaast verwacht ik reacties van een hoger niveau, aangezien dit alles met werktuigbouwkunde te maken heeft. Als je geen zin hebt in een discussie, zeg het dan gewoon, maar ga niet meerdere reacties posten over een uitdrukking die je niet bevalt.

Het is gewoon BASISKENNIS idd }) :P
 
Ik wil er nix meer over horen... Heb zelf ook hbo wtb gedaan, en werk 2,5 jaar, heb zowel in mijn studie als ik mijn vakgebied nog nooit deze term horen vallen...
 
Eigenlijk mag ik er niks meer over zeggen, daarom eerst maar een stukje ontopic :+

[ir]http://xs215.xs.to/xs215/07210/2jdl5pu.jpg[/ir]

Oldskool *D

(En ohja, bij mij kwam die term al in 4vwo langs :X)
 
Ik heb eindelijk 4 dezelfde banden onder m'n auto :D
4x uniroyal nieuw voor 245 incl montage/balanceren etc. Best netjes toch? (195/50R15)

(ps. tuurlijk ken ik de term ceteris paribus maar ik vind het gewoon kansloos/overbodig om dat te gebruiken in dit verband omdat het eigenlijk een term voor de economische wetenschap is :P)
 
Daarnaast verwacht ik reacties van een hoger niveau, aangezien dit alles met werktuigbouwkunde te maken heeft. Als je geen zin hebt in een discussie, zeg het dan gewoon, maar ga niet meerdere reacties posten over een uitdrukking die je niet bevalt.

Dat hoge niveau bewaar ik wel voor op school, voor de rest doe ik gewoon normaal ;) Discussiëren met jou is inderdaad niet leuk, volgens mij heb je geen greintje humor of wel? :P

Mijn reactie was aan Scully gericht, aangzien hij een vraag stelde over koppel.

Oh, waar staat die vraag dan?
 
Mijn reactie was aan Scully gericht, aangzien hij een hoog koppel onterecht de hemel in prijst. Zo klopt het;)
 
Nieuwe remslangetjes en gereviseerde klauwen gemonteerd :)





En toen was het laat, weltrusten autotje +pippi+




oi :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top