Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Gisteravond een spagettie spruitstukje gekocht voo onder de Corsa
heb alles nu compleet moet alleen nog een thermostaat hebben. Zal volgende week wel weer wat foto's posten van men blok.

4opyx6x.jpg


639wkmh.jpg


6blw7sm.jpg
 
Je kan het ook overdrijven zeg8P


Wat voor studie o.i.d. doe jij eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar gezien je reacties in vele topics.

Overdrijven? Ik geef een beknopte uitleg, omdat ik hoop dat het dan eindelijk voor iedereen duidelijk is dat je met alleen koppel niet op kunt trekken:) Veel korter zou ik het niet uit kunnen leggen, omdat je dan elementaire zaken buiten beschouwing laat.

Ik studeer trouwens Werktuigbouwkunde @ TU Delft, op welke manier roepen mijn reacties die vraag bij jou op?:)
 
Ceteris Paribus, zit ook in CE opleidingen hoor. Marktwerkingen berekenen, alle andere gegevens blijven CP :*
 
Ja rot toch op met je ceteris paribus, zeg dan gewoon "als de rest gelijk blijft"
quasi intellectueel gedoe :L
 
Mwa, van mij mag het niveau wel wat hoger af en toe dan het loze geblaat over frans-Duits-Italiaans-Japan-Taiwan-Mongolië-Kreta auto's. Ik bedoel, als je langer dan drie seconden nadenkt kom je erachter dat Japanners kwalitatief gewoon de beste maken:winner:

<]
 
Net lekker genaaid zeg. Staan hier 2 kasten op het dorp die nooit flitsen. Hebben die hufters er nu ineens een rolletje ingedaan :X

*huilt*
 
26062007633.jpg


Had al tijdje angel eyes ringen erin gezet:) ziet er mooi uit moet ik eerlijk wezen:) mooie kleur ipv pisgeel etc, en doen het nog steeds:)
 
Mooi inderdaad :)

En Jules & Lawrence, lief blijven tegen elkaar, tenzij je elkaar in vloeiend Latijns uit kan schelden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top