Weet iemand hier of je tegenwoordig je exacte kleurcode van je auto in een spuitbus kan krijgen.Ben namelijk bezig met kleine roestplekjes weg werken en wil dus proberen zo precies mogelijk de zelfde kleur te kunnen kopen..
Jah, alle sensoren aangesloten en rijden opstraat. Dat levert hetzelfde resultaat als dat je op een bank zet. Was wel onverantwoord. Zegt die knakker terwijl hij op laptop van alles instelt, jah vol in zn 4 naar de toerenbegrenzer, dus ik vlammen laat bij 6500 toeren gas los (vrachtwagen die ging inhalen en ik moest vol in de ankers) jah nu loopt hij wat rijk.... 8P.
K dacht echt wtf, maar het resultaat is :W. Kon toerenbegrenzer ook op 8360 toeren laten zetten. Dat kan het onderblok wel aan maar wel doelloos.
Jah, alle sensoren aangesloten en rijden opstraat. Dat levert hetzelfde resultaat als dat je op een bank zet. Was wel onverantwoord. Zegt die knakker terwijl hij op laptop van alles instelt, jah vol in zn 4 naar de toerenbegrenzer, dus ik vlammen laat bij 6500 toeren gas los (vrachtwagen die ging inhalen en ik moest vol in de ankers) jah nu loopt hij wat rijk.... 8P.
K dacht echt wtf, maar het resultaat is :W. Kon toerenbegrenzer ook op 8360 toeren laten zetten. Dat kan het onderblok wel aan maar wel doelloos.
Kan wel, maar ga naar een goede lak specialist. Na 10 jaar is de lak blootgesteld aan van alles enen nogwat. Spuiters kunnen bijna de exacte kleur mengen hiervoor.
En een biertje+snack voor als je bezig bent.
Hoe snel je van je plek komt hangt af van het vermogen en de motorkarakteristiek (Ceteris Paribus)
Ik doelde meer op, TE dik is ook niet goed.
En het ging hier over een d15b2 blok, niet over een G40/60/Eaton ding
Enne btw.. Mijn motor heb dunne beentjes :+
Ceteris paribus slaat daar inderdaad nergens op, misschien daarom de smiley?