This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Bigger ain't better

Niet? Oh nou, dan zal ik die dikke inlaat van mij maar weer in de verkoop gooien
Tuurlij is dikker beter.
Of ben je bang dat je wat koppel in moet leveren, dat je straks niet genoeg over hebt om van je plek te komen
 
Weet iemand hier of je tegenwoordig je exacte kleurcode van je auto in een spuitbus kan krijgen.Ben namelijk bezig met kleine roestplekjes weg werken en wil dus proberen zo precies mogelijk de zelfde kleur te kunnen kopen..
 
kan je toch ook zelf uitvogelen dat je daarvoor een autoschade/autolakhandelaar moet zoeken...

kan je lak laten maken op kleur nummer, of vaak bij rode tinten via een waaier...
 
Niet? Oh nou, dan zal ik die dikke inlaat van mij maar weer in de verkoop gooien
Tuurlij is dikker beter.
Of ben je bang dat je wat koppel in moet leveren, dat je straks niet genoeg over hebt om van je plek te komen

Hoe snel je van je plek komt hangt af van het vermogen en de motorkarakteristiek (Ceteris Paribus)
 
Niet? Oh nou, dan zal ik die dikke inlaat van mij maar weer in de verkoop gooien
Tuurlij is dikker beter.
Of ben je bang dat je wat koppel in moet leveren, dat je straks niet genoeg over hebt om van je plek te komen

Wie honda rijd neemt toch wel genoegen met het gebrek aan koppel in de lage toeren
 
Niet? Oh nou, dan zal ik die dikke inlaat van mij maar weer in de verkoop gooien
Tuurlij is dikker beter.
Of ben je bang dat je wat koppel in moet leveren, dat je straks niet genoeg over hebt om van je plek te komen

Ik doelde meer op, TE dik is ook niet goed.
En het ging hier over een d15b2 blok, niet over een G40/60/Eaton ding


Enne btw.. Mijn motor heb dunne beentjes :+
 
Weet iemand hier of je tegenwoordig je exacte kleurcode van je auto in een spuitbus kan krijgen.Ben namelijk bezig met kleine roestplekjes weg werken en wil dus proberen zo precies mogelijk de zelfde kleur te kunnen kopen..

Dat kan
 
Op hoeveel pk zit jij nou eigenlijk? En met wat voor mods?

Geschat; 140 150 PK. Maar er zit al flink veel koppel tov OEM vanaf 2500 rpm

Nokken uit een 2.0 16V Sport
BMC CDA + cold airintake
VOlledig CSC uitlaatsysteem.
Maatchip 7860 toeren max :*

Sprints tegen 2.0 16V gechipped gaan gelijk op. Moet binnenkort maar is gaan banken.

Eerste wat er nu op de planning staat is remconversie, volgend jaar een 2.0 16V opbouwen met HC zuigers etc
 
Status
Not open for further replies.