This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
is nooit geleverd met hoofdsteunen achter (gti) .. zijn ook geen aansluitingen voor larx.

dat wist je tog wel

Jij bent de zwakste schakel!

GTI is wel met hoofdsteunen achter geleverd
Mijn broer heeft er een, ook leer.

alleen het is wel een color edition ik weet niet of dat verschil uitmaakt maar een 1.6 16V(van me andere broer) heeft ook achter hoofdsteunen.

Dus er zitten wel hoofdsteunen in een Golf 3 GTI+ralf+





Mooi interieur trouwens baasje
 

Volgende SF auto meeting ben jij er ook! Heb ik tenminste iemand die ik eruit kan rijden. :+
 
Autoweek:
topsnelheid 159 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,8 s

Acceleratie nooit getest, top wel: 148kmpu @ TomTom Enne Bart, jij hebt turbo vuile slet!
 
Je mag ook tegen mij sprinten, ik rij toch een trage stinkdiesel :*

Traag? Diesel? })

Morgen ophalen +ralf+

Oja en ik heb nog een geinteresseerde in m'n Delta, wilt komen kijken.. wordt wel lekker lastminute dan, hij moet dus morgen voor de middag liefst overgeschreven worden
 
wat wil de dealer dan voor die delta geven .. is dat te weinig.. dat je het part. probeert te verkopen
 
Nou ja, het is geen vreemde prijs wat de dealer ervoor wilt geven, hij is rood, geen airco, vreemde combi van buitenkleur en interieur (blauw interieur.. tsja..) dus dat werkt allemaal niet mee

Heb nog een online informatie iets gedaan waarbij je de inruilprijs kon opvragen, die kwam nog wat lager uit..

Om je een idee te geven, ik verkoop die Delta voor 2250, maar das al niet zo heel veel meer dan ik bij inruil krijg.. Voor minder loont het wat mij betreft de moeite niet, dan ruil ik em nog liever in, scheelt mij weer een paar uur OV naar Heerenveen :|
 
Ik heb de Golf II van Arne gespot, op verbreed staal en ik moet zeggen dat het er ERG vet uitziet

Foto's laat ik aan hemzelf.
 
Jaaa hij wil em waarschijnlijk kopen voor 2250,- Hij laat het morgenochtend weten.. Maar ik denk dat ie het wel doet, hij was er best enthousiast over.. of hij kan goed toneelspelen natuurlijk :+

Nu nog voor elkaar zien te krijgen dat we die auto nog overgeschreven krijgen enzo...

En dan moet ik nog naar Heerenveen toe...
 
is nooit geleverd met hoofdsteunen achter (gti) .. zijn ook geen aansluitingen voor larx.

dat wist je tog wel

Volgens mij bestaat t wel hoor..

Netjesss, Baasje!... En ik heb lekker 3 hoofdsteunen achterin

Ik ook @ 407, liggen al 2 jaar op zolder. Irritante dingen


16,5 cm volgens mij, wat voor radio gaat het om?

Net 2,5 uur lang in een Matiz 0.8 3-cilinder gereden..

Nooit meer

Weleens een maand mee moeten rijden, vond het wel grappig

Ik spotte van de week nog een blauwe 407 met Texaco stickers bij de nummerplaat :+

, waar?
 


vriend van mij heeft ook een golf 3, ook een 1.6 16V en daar zit het weer niet in. +ralf+
 


vriend van mij heeft ook een golf 3, ook een 1.6 16V gti en daar zit het weer niet in. (geen leer) +ralf+
 
Neen, jij wel zo te zien aan je reactie

Binnenkort nog een leuke SO-meeting trouwens? Moet zeggen dat ik me er nog helemaal niet in verdiept heb...

Ja ik ga wel, heb een compleet vip arrangement van club seat (lunch, paddock toegang en parkeren voor de deur)

verder niks bijzonders @ SO
 
Zo vandaag weer een dagje vrij genomen om de golf af te maken.Kabelboom is onderweg en krijg ik morgen binnen.Vandaag enkelt nog subframe effe laten zakken om uitlaat er tussen te krijgen en dan nog effe paar koelslangen monteren en een wasbeurtje .Hopelijk start het blok direct want als er nu wat mis mee is slacht ik echt die verkoper af
 
heb toch wel respect voor je hoe je zo rampen golf onderhanden neemt.
is een leuke toevoeging op je opleiding maar zou er zelf niet zo snel aan beginnen.
(heb er ook de ruimte niet voor)

succes er mee
 
Hehe achja ga zelf stoppen met de opleiding school is gewoon bagger maak hem nog wel af maar de manier waarop hier les gegeven wordt is 10 keer niks,Wil zelf verder gaan in de schade enz..Maarjah echt een rampenbak is het niet enkelt die motor Maar 1 ding is zeker als dit blok verrot is knal ik die verkoper overhoop
 
Ik zou niet stoppen omdat je school niet goed is, zou dan eerder een andere school opzoeken ofzo. Als je verder wil in deze branche, zou ik wel voor diploma's zorgen, anders ga je er later spijt van krijgen.
 
Status
Not open for further replies.