Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Zonde, gelukkig wel verzekeringswerk als ik het zo lees. Maar toch, weer tijd, geld en moeite erin steken door iemand anders zn lack of skills.
 
Beter dat je weet wie het is geweest, zal wel aardig wat kosten om dit weer netjes te krijgen

Interieur zit erin8)
6h5cgid.jpg


Net klaar ermee, ben erook ff klaar mee:P. Moet nog gereinigd worden enzo, maar het ziet er nu al netjes uit:). Gelijk maar een armsteuntje besteld van Autostyle(:P), maar deze is pas voor de Golf 3. Ben er tevreden over:)
 
Nee dat is wel erg jammer, ik hoopte stiekum van wel:P.

@ TomK: Dit is een vr6 interieur, maar dan nog zou het goed kunnen dat die nooit geleverd is met achterhoofdsteunen:+
 
Die velgen moet nog even wachten, geldboom is overleden:(.
Eerst ga ik de audio in orde maken:)
 
Golf 2 GTI heeft t wel standaard (optioneel) hoofsteunen achter. En ik heb t :#

Maar ziet er goed uit bas 8)


Hok gewassen, gepoetst en al vandaag:







 
Last edited:
Ach, collega van me parkeerde gisteren z'n 328ci buiten voor 1x, trekt een onverlaat er een kras tot op het staal overheen van de motorkap tot het achterscherm... € 1.500,= + schade volgens zijn spuiter... Ach, scheelt je alleen maar een vakantie... Mensen weten echt niet wat ze doen, ook @Twingo van m'n gf, deuk erin getrapt ter waarde van € 800,= (die ik betaald heb, m'n gf kon het niet zomaar ophoesten)... Die persoon heeft zich vast niet gerealiseerd dat dat net het verschil is of we wel of niet op vakantie gaan deze zomer...

relaxx he een armsteun ? :P

:|

Als je die auto binnenkort loost, pass hem mij maar, ik geef je er ws meer voor dan dat de dealer er meer voor geeft :)

Golf 2 GTI heeft t wel standaard (optioneel) hoofsteunen achter. En ik heb t :#
[/url]

Netjesss, Baasje!... En ik heb lekker 3 hoofdsteunen achterin :P
 
Weer is een fototje van mij.. al het uitgegeven geld gaat nu eindelijk is lonen, langzaam gaat alles nu binnekomen!

Foto=EDPUI4JP


:#:# OTS
Foto=G3LIF8ZT


1e binnegekomen pakketje, verwacht nog meer deze week.
Foto=ACSFNAHY


Apexi SAFCII. gelukkig ene limited edition, want dat apexi zilver/blauw houd ik niet echt van.

Wat ik nu nog binnen moet krijgen:

Apexi AVC-R Boostcontroller
Apexi turbo timer
Apexi inductiekit (power intake)
Power intake Heatshield
Heldere zijknipperlichten
Dump pipe (3'' vervanging van turbo elbow & downpipe)
Ksports coilovers (schroefset ja)

Allemaal al betaald. godsvermogen uitegeven op vertrouwen van mensen in het buitenland :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top