Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
wat zijn de specs van zo'n combo dan?
Mja, je had er zeker ook een vleugel op ofniet? Reeezzz 10pk erbij :p

Standaard is het een 1.6 dus weet het niet precies. Maar weegt op papier 940kg, lag een blok van een Astra GSI in standaard 150 pk 196NM was gechipt en zat een andere luchinlaat op en een ander uitlaatje

Zat inderdaad een reezzzvleugel op :+
Maar heb deze er zo snel mogelijk afgehaald
 
Ik ga nu btw beginnen aan operatie peug opknappen:P

Van t weekend mn *nieuwe* subframe opgehaald in friesland.
ff gestript: fussees,en stabilisator stang kan ik gebruiken.
Jammergenoeg zijn een aantal lagers naar de klote waardoor ik de draagarmen niet kan gebruiken(lager waarop je fusee steunt, ben de naam ff kwijt)
De aandrijfassen waren in goede staat, alleen de stofhoezen zijn gescheurd.

Laat t verbreden van de voortrein dus even links liggen, en wacht gewoon tot ik een keer goede draagarmen tegen kom.


oja: Toen ik uit friesland kwam op de aflsuitdijk t gas maar vol open gegooit, eerste 225 deel gereden, toen met toeval met 120 langs een radar controle:D, en t laatste stuk weer 225.

Viel me op dat hij rond de 7200 toeren toch een begrenzer in leek te lopen, volgens de chipper kan dit niet aan de chip liggen omdat de begrenzer een vaste waarde is, t zit dus ergens anders.
Misschien een verkeerd getimede nokkenas, of iets anders in mn injectie systeem.. t wordt anyway weer zoeken:P
 
Ja en zo hoort het, als je bankt weet je pas je echte vermogen. Waar ga je banken trouwens en wat is er allemaal gedaan aan dat blok van je??

Ga met de 205gti-club banken bij VerhoevenTuning in Harskamp.

wat er vananderd is aan t blok:

-Open filtertje (pipercross, flowt tot 250pk)
-gechipt, begrenzer naar 7800 ipv 7200
-Snelle nokken (waar ik nu zelfs een beetje aan twifjel mocht t echt zo zijn dat de timing niet goed staat....)

Weet nu 1 ding wel: wil je een auto met een ander sneller blok: doe t dan zelf, of zorg dat je duidelijk bewijs geleverd krijgt wat er allemaal aan is veranderd.
 
KUTTTTT, nu je radarcontrole zegt, ik denk dat ik vandaag geflitst ben :X (op een weg waar ik dagelijks kom, een flitspaal die er al 2 jaar staat :X) Ik ging richting Maastricht, maar ik zag dat er file was, was de flitspaal al voorbij en toen ik terugkeerde was ik het HELEMAAL vergeten :X:L Ik reed net 90 toen ik eraan dacht, en op dat moment was ik net een meter voor de flitspaal, dus remde ik nog, maar niet volop (:? ik weet niet waarom :?) Alleen heb ik geen flits gezien, maar het was echt heel zonnig. Wat denken jullie? Op hoeveel meter afstand flitst zo'n paal?
 
vtec owned de pan uit! :W

me vervoer, kickdoooown toch die 4ton in 10 seconden op de 100 :eek:

img_3841-border.jpg


en de s2k waar ik in rond gesjeesd heb, geweldig dat doortrekken tot 9500

img_3619-border.jpg
[/IMG]
 
Viel me op dat hij rond de 7200 toeren toch een begrenzer in leek te lopen, volgens de chipper kan dit niet aan de chip liggen omdat de begrenzer een vaste waarde is, t zit dus ergens anders.
Misschien een verkeerd getimede nokkenas, of iets anders in mn injectie systeem.. t wordt anyway weer zoeken:P

Begrenzing kan verlegd worden met het schrijven van een chip. Zowel naar een lager als hoger toerental...
 
Hij sloeg gewoon over dus t klonk t zelfde als je m zn begrenzer intrekt en bij de eerste puls dat ie inhoud je gas loslaat.

soort: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmBWOP
dusss:+
 
Ga met de 205gti-club banken bij VerhoevenTuning in Harskamp.

wat er vananderd is aan t blok:

-Open filtertje (pipercross, flowt tot 250pk)
-gechipt, begrenzer naar 7800 ipv 7200
-Snelle nokken (waar ik nu zelfs een beetje aan twifjel mocht t echt zo zijn dat de timing niet goed staat....)

Weet nu 1 ding wel: wil je een auto met een ander sneller blok: doe t dan zelf, of zorg dat je duidelijk bewijs geleverd krijgt wat er allemaal aan is veranderd.

Ja ik doe ook alles zelf. Heb het blok origineel gekocht, en koop alle spulen zelf en nieuw dus ik weet precies wat ermee gebeurt is. Ik laat em op de bank op maat chippen, dus weet dan ook mijn precies vermogen
 
Ik denk dat hij z'n gsxr bedoelt

O-)

8000 paars, naaah:)

6000 is net als normale xenon, van een afstand beetje blauwig, van dichtbij wit. 8000 is van veraf en van dichtbij blauwig, maar niet te.

je kan trouwens op die omvormers elke K waarde aansluiten. Dus bij je volgende lampenset kan je rustig 8000 nemen als je nu 6000 aanschaft. Van pilot zijn ze ongeveer 65 euro per lamp


Fraai, wist ik dus niet. Ik vind 6 mooier dan 8 omdat 6 wat helderder is en blijft. Vanaf 8 is het imo al te blauw/paars, zeker van, zoals je zegt, wat verder af. :)
 
oja: Toen ik uit friesland kwam op de aflsuitdijk t gas maar vol open gegooit, eerste 225 deel gereden, toen met toeval met 120 langs een radar controle:D, en t laatste stuk weer 225.

Ik en een vriend reden ook dit weekend met 220 langs deze radar controle :#
Echt huilen...
 
haha minder, ik weet alleen niet welke kant ie op stond...

Op de heenweg ging ik geloof ik rustig rijden, maar dat weet ik niet zeker.:+

Terug weg zag ik toen ik ff afzakte naar de 180 een stipje in mn spiegel, dus ik nam gas terug. Kwam er een nieuwe opel voorbij met 180 ofzo.
Keek drna ff opzij, en toen zag ik m staan, rem ingestrapt en dr netjes met 120 voorbij:D:D
 
Waarom tocht mn kofferbak toch zo, volgens mij mis ik iets ?
[IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/318i/Beunbeun/Beunbeun1.jpg[/IR]

Aha, stukje teruggevonden :D (ja, hij zit dr niet helemaal goed op)
[IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/318i/Beunbeun/Beunbeun2.jpg[/IR]

Klieder kledder kladder met de plamuur
[IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/318i/Beunbeun/Beunbeun3.jpg[/IR]

ff snel wat verf dr over dat het iets minder opvalt (nee, het is niet netjes, boeit mij het, het is minder opvallen dan dat het was)
[IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/318i/Beunbeun/Beunbeun4.jpg[/IR]

Owja, tsjek de vette r1ms (dit was stukken goedkoper dan nieuwe banden kopen :+)
HartgeE30.jpg
 
Konningedag 2007. Ik hoorde dat er iemand tegen mijn auto was gereden, ga ik er snel naar toe en tref ik dit aan:

Afb003.jpg


Afb008b.jpg


Afb009.jpg


Afb013.jpg


Blijkt er een oude vrouw achteruit een parkeervak gereden te zijn, mijn auto geraakt te hebben en in paniek gas gegeven in plaats van remmen (automaat). Mijn auto schiet vervolgens door tegen auto erachter.

Politie erbij gehaald blabla, kom ik eind van de middag weer terug staat er een bijna identieke auto erachter :P

Afb015.jpg


Afb016.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top