This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Dat mag idd gezegt worden:W
Jeroen, ziet er supergaaf uit man8). Kleur icm die velgen is: :W

Morgen interieur halen en gelijk erin zetten. Gelijk maar een pasvorme armsteun besteld. Kan niet wachten
 
Hihi :-:

Dank jullie.

Saxo op internet kost tussen de 4/5 k voor een 1.6 8v als ik heb.

Alleen dan is ie standaard
 
Het doet het allemaal weer... en ik heb niet stilgezeten in de tussentijd. Bij m'n A3 zitten de facelift koplampen er in! Van de week maar setje xenon bestellen denks.. foto's volgen nog

6000k of 8000k ?

6 is mooier imo, ik vind 8 al weer een beetje paars worden. Heb zelf btw ook 6
 
Leuk ding nog steeds Jeroen 8)

En 'Jeroen'; flink gesleuteld, hoop echt voor je dat het nu wel heel blijft...
 
6 is mooier imo, ik vind 8 al weer een beetje paars worden. Heb zelf btw ook 6

Wat voor auto heb je nu dan Vass?

PvdH, had zelf 8000K in de A3, en nu 6000K in de Leon, beide ontoezeggelijk Xenon, vind 8000K mooier met projectorlampen (wat je nu dus hebt)...
 
Ik heb eergister meegereden in deze auto, klein bommetje
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=21770&cache=no

Alleen had die jongen heel wat aanpassingen eraan, vermogen geschat op 200pk (op 1010kg )

-Compleet andere uitlaat (van voor tot achter)
-toerenbegrenzer eruit (ging tot 7800tpm)
-chip
-verkorte vernsellingsbak
-schroefset
-andere velgjes

Voor de rest weet ik niet meer wat eraan was gedaan, liep iig best hard
hij vroeg een paar keer of ik erin wou rijden, maar heb geweigerd, voel me niet zo chill als ik in andermans auto rij
 
Hehe Bedankt voor alles Maar Ben er nog niet Motor moet nog gestart worden dus,Ben nog niet van overtuigt dat alles goed is ...Pas als die netjes loopt dan ben ik tevreden...,Ga binnenkort ook weer bezig aan de andere velgen wil de randen gaan polijsten en dan laten spuiten in een kleurtje,

Tevens Gaat de blindering er meschien weer af en wordt de achterklep gedeeltelijk gecleaned.Maar dat weet ik nog niet zeker ...Hou me eerst bezig met de motor ...
 
8000 paars, naaah

6000 is net als normale xenon, van een afstand beetje blauwig, van dichtbij wit. 8000 is van veraf en van dichtbij blauwig, maar niet te.

je kan trouwens op die omvormers elke K waarde aansluiten. Dus bij je volgende lampenset kan je rustig 8000 nemen als je nu 6000 aanschaft. Van pilot zijn ze ongeveer 65 euro per lamp
 
Weegt dat type Clio met die motor maar 1.000kg?

yep, staat toch ook op autoweek Hij zei dat ook tege mij toen, maar wist niet of et echt zo was, blijkbaar wel Ik denk dat die van hem een Clio V6 aardig kan bijhouden, de V6 weegt 300kg meer :?
 


Clio heeft standaard 172 pk?? Dus zou hij er 28 pk bij hebben met een ander uitlaat en een chip?? Als je met die spullen al 28 pk winst heb dan geef ik voor niks een berg geld uit aan kopbewerking en nokkenassen enzo.

Standaard vind ik ze ook niet heel snel, ik was sneller met mijn Opel Combo met 2.0 16V 150 PK.

Verder leuke auto hoor
 
Weet je zeker dat het een clio sport was? Lijkt me sterk dat je het bijhoudt met je opel combo. Het is gewoon niet logisch wat jij zegt, combo heeft minder pk's en is wrs. zwaarder. Mja, maakt mij iig niet uit hoor Ik zou niet weten wat er nog aan gedaan was, maar hij zei 200pk, dus zeg ik dat ook
 
Ja ok, als hij dat zegt dan neem je dat meestal wel aan. Maar mensen verwachten meestal TE veel van een simpele chip of een uitlaatje, je zal het natuurlijk wel merken maar meestal heb je er pas echt voordelen mee in combinatie met bijvoorbeeld een kopbewerking of nokkenassen. En ja ik weet zeker dat het een Clio sport is, is van een jongen hier uit het dorp. En waarom zou ik die met een Combo niet bij kunne houden??

Edit: Mijn Combo had wel 180 pk hoor, want standaard 150pk en er zat en andere uitlaat onder en was gechipt
 
geef mij ook maar adresje van die chipper:+

btw. kroeg pk's moet jeje nietecht aan houden.

Toen ik mn auto net had en dr nog geen drol verstand van had zei ik ook gewoon 180-190 pk, omdat de vorige eigenaar dat zei.

Nu weet ik wel beter, dus de 26ste ga ik banken
 
wat zijn de specs van zo'n combo dan?
Mja, je had er zeker ook een vleugel op ofniet? Reeezzz 10pk erbij
 

Ja en zo hoort het, als je bankt weet je pas je echte vermogen. Waar ga je banken trouwens en wat is er allemaal gedaan aan dat blok van je??
 
Status
Not open for further replies.