Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
bij me golf loopt het gedeelte van motorische gedeelte ook naar binnen toe Dus ,Maar op het volksforum zeiden ze dat je die stekker los moest halen dus :P merk het wel
 
( even geen foto's want ben op me werk )
Maargoed.. ik heb gister dus eindelijk mn Leon opgehaald :D Ik kwam helemaal blij aangelopen bij de Dealer waar de auto voor de deur stond te glimmen :).
Ik ging dus met de verkoper aan de tafel zitten voor het overschrijven van het kenteken en nog wat zaakjes,.. zegt de beste man: Zal ik wel of niet vertellen dat ie gechipped is:D Toen ontstond er dus een big smil op mn mond... Hij vertelde en liet zien (factuur) dat de vorige eigenaar de 1.8 turbo had laten chippen van 180 naar 205 pk en heeft er destijds ook een Blow off Valve op laten zetten.. Bonus dus.. Maar ik heb dus gister en vandaag eens ff goed kunnen rijden in me auto en het geluid is echt super wat eruit komt... Binnekort volgen er betere en mooiere foto's en misschien al met de nieuwe velgjes onder, maar die ben ik nog aan het uitzoeken...
Al met al ben ik net een klein kind.. Ik ben er echt blij mee:)
 
Wedden dat die komen. Duurd alleen wat langer dan normaal. Tis zelf zo, dat als je niet betaald ze er gewoon achter aan gaan. Nederland helpt dan gewoon. Is een nieuw akkoord.

Boetes uit Frankrijk komen nog niet ;) Zo vaak geflitst met NL nummerborden in Frankrijk, en nog nooit iets binnen gekregen. Trouwens hier in Parijs is parkeren +/- 3.50€ p/u, nou betaalt er alleen niemand, want ze schrijven maar heel zelden boetes uit (1 keer per maand komen ze langs) en een boete kost maar 11€ :D dus als ze dan uitschrijven staan er straten vol met autos vol met boetes onder de wisser :D
 
( even geen foto's want ben op me werk )
Maargoed.. ik heb gister dus eindelijk mn Leon opgehaald :D Ik kwam helemaal blij aangelopen bij de Dealer waar de auto voor de deur stond te glimmen :).
Ik ging dus met de verkoper aan de tafel zitten voor het overschrijven van het kenteken en nog wat zaakjes,.. zegt de beste man: Zal ik wel of niet vertellen dat ie gechipped is:D Toen ontstond er dus een big smil op mn mond... Hij vertelde en liet zien (factuur) dat de vorige eigenaar de 1.8 turbo had laten chippen van 180 naar 205 pk en heeft er destijds ook een Blow off Valve op laten zetten.. Bonus dus.. Maar ik heb dus gister en vandaag eens ff goed kunnen rijden in me auto en het geluid is echt super wat eruit komt... Binnekort volgen er betere en mooiere foto's en misschien al met de nieuwe velgjes onder, maar die ben ik nog aan het uitzoeken...
Al met al ben ik net een klein kind.. Ik ben er echt blij mee:)


Tof Mark!, post maar snel foto´s met mooie velgjes! maak me gek:D
 
die had ik niet nodig om de boodschappen uit te laden :P


// edit doe maar laden ipv laten :P
 
Last edited:
"(Als de Franse justitie meeleest: er ligt al een jaar of vier een roze papiertje van mij ergens in een la bij jullie)."
:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top