Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Wedden dat die komen. Duurd alleen wat langer dan normaal. Tis zelf zo, dat als je niet betaald ze er gewoon achter aan gaan. Nederland helpt dan gewoon. Is een nieuw akkoord.

Nou ja ik ben met vrienden in juli vorig jaar geflitst in frankrijk met ong 20 km te hard, volop in ons gezicht trouwens in de nacht op een weg zonder verlichting :S. Maar heb nog niks binnen hoor.
 
Ik ben rond januari geflitst in Frankrijk, niks gehoord nog. Ook in Duitsland vorig jaar geflitst, ook niks gehoord.
 
Idd. Ze willen je alleen maar bang maken met dat soort berichten.

Hier in Zweden is't ook leuk. Voor ons huis is het betaald parkeren, echt AL die Duitsers zetten hun wagen daar neer. Dat resulteert in een ruitenwisser met 12 parkeerbonnen erachter, gebeurd helemaal niks mee.
 
als ze moeilijk doen wel...ik heb toen ook een briefje gehad van de officier van justitie in belgie. Gecorrigeerd 200 km.u :+
 
Jullie lopen te zeiken over te hard rijden ik heb verdomme gisteren een boete gehad voor eenrichtingsweg in rijden terwijl ik ook niet eruit kon.

Wat is er nou gebeurt ik had geparkeert bij een winkel om werkspullen te halen. Is daar een vrachtwagen in gereden om te lossen. Ok niet erg w8 ik wel ff. Maar na paar min vraag ik aan de chauffeur hoelang het nog kon duren. Maar dat kon nog wel een flink kwatier gaan duren. Dus ik d8 nou dan rij ik wel ff de andere kant eruit.

Gaat er zo klote jong kut agentje voor me staan en zegt vrolijk of ik dat wel mag. Dus ik doe me verhaal. Zegt dat het gewoon pech hebben is. Nou echt waar. Ik was in staat om ze peperspray af te pakken en hem leeg te spuiten om ze bolle kop,

Echt waar sommige agenten werken echt alleen om mensen te bekeuren
 
ja joh die jonkies (zeg ik met 19 :+) zijn echt kut agenten..

heb betere ervaringen met de wat oudere zo 30/40+ die al een tijd bij de overheid werken en meestal ook zelf kinderen hebben.
 
Wat een draden massa zeg onder het dashboard bij zekeringskastje .Was bezig met kabelboom verwijderen van de motor Echt al die draden zaten door elkaar heen gelust ,Hopelijk weet ik alles nog terug te monteren,Nee Merk niks af 8P
 
Lekker he ;) Heb die van mij er laatst ook uitgehaald, maar wat achter je zekeringkastje zit, kan je gewoon laten zitten he ;)
 
Hoezo die hele kabelboom moet er toch uit ? je moet die stekker toch los halen voor die 16v Of heb ik nu werk voor niks gedaan :P
 
Hoezo die hele kabelboom moet er toch uit ? je moet die stekker toch los halen voor die 16v Of heb ik nu werk voor niks gedaan :P

Daar kan ik niet over meepraten, bij mijn Polo heb ik, voor het spuiten, alleen de kabelboom voor onder de motorkap verwijderd. Wat naar binnen loopt heb ik laten zitten. Lijkt mij niet dat je dat hoeft te vervangen als je een 8V omwisselt voor een 16V.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top