Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Helm op, 20x over de kop laten gaan op een grasveldje en daarna ondersteboven op de parkeerplaats bij de sloop zetten en vragen of je een vrijwaring mag hebben (zonder dat ze m gezien hebben bij voorkeur).
 
Weet iemand hoe je de veerpoten Voorlos maakt van een golf 2 gti..Wil dit morgen gaan doen omdat ik schroefset krijg,Haal ik samen op bij de motor en wil die er gelijk onderhangen..Zit namelijk alleen 1 moer maar denk als ik die los draai dat ik die straks in me smoel heb zitten :P
 
Weet iemand hoe je de veerpoten Voorlos maakt van een golf 2 gti..Wil dit morgen gaan doen omdat ik schroefset krijg,Haal ik samen op bij de motor en wil die er gelijk onderhangen..Zit namelijk alleen 1 moer maar denk als ik die los draai dat ik die straks in me smoel heb zitten :P

Kan je gewoon losmaken ;)
 
Mooi toch, Joost? :)

En een complete veerpoot losmaken moet toch niet zo moeilijk zijn... Als je de veren wilt vervangen kan je het beste wel een stuk gereedschap gebruiken...

veerspanner2en3.jpg
 
Gewoon toplager erop laten zitten dan hoef je niet van die veerspanners erop te fixen. Toplagers gewoon nieuw halen. Kost een paar centen, maar die dingen zijn altijd gaar (speling).
 
Jah wat moet ik nu doen:P Ga een schroefset eronder zetten dus deze moeten eraf ,Kan ik nu die bovenste moer gewoon losdraaien zonder hem in me smoel te krijgen ofnie ....
 
Ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen, omdat het wel verschillend is bij Golf1/2. Bij mij zit het veerpootlager dus vast met die dikke moer (bij Golf2 ook neem ik aan). Daarnaast heb ik nog 2 bouten/moeren te zitten die het veerpootlager vast zetten aan de carrosserie, maar dit is volgens mij anders bij een Golf2. Je moet iig niet die centrale moer losdraaien zonder veerspanner, want dan gebeuren er rare dingen :# Ga gewoon goed kijken en logisch nadenken dan komt het wel goed (bij de meeste mensen iig wel :+ :* )
 
Hehe jah bij mij zit er enkelt 1 bout in het midden geen 2 bouten die in het carresorie zitten..Dus daarom ook effe voor de zekerheid mijn vraag ,Maar zal morgen wel effe goed kijken en anders wacht ik wel tot zaterdag en bekijk ik die schroefset effe hoe het zit :)
 
Oud volk sport ook van geen kant :X, reed vanmiddag op 80km per uur weg....
Kom je dit tegen :D (beetje verkeerde topic maby)
Afbeelding089.jpg
 
volgende week hopelijk er door voor mijn praktisch rijbewijs, heb wel wat auto's om te gebruiken:

alfa 156
golf III
kever 1303s (cabrio) zit alleen wat verveeld met het verbruik, (iedere dag 20km valt nog wel mee hoop ik)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top