Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
Die zijn eerst op en top omgebouwd, en als LAATSTE zijn daar stickers opgekomen. Stickers op een VW is in mijn ogen altijd fout trouwens.

Heb jij geen boeiendere dingen waar je je drukt om moet maken dan 18 jarige jongens die stickers op hun VW willen plakken?
Grow up zeg..
 
Jah naja bekijk het nog wel effe,Ga hem eerst laten keuren dinsdag want apk is al verlopen..En dan denk eerst effe verlagingsetje kopen....
 
Niet aanvallend hoor jeroen, maar ik begrijp wel dat je hem een beetje wil 'tunen' enz. maar denk je nog dat ie zonder teveel kosten door de keuring komt. Heb niet zo veel verstand van, maar als ik het zo lees weet ik niet, of het nog wel zin heb om hem te verlagen en nog meer geld eraan uit te geven. Tja en ik zou zelf ook niet aan een bak in die staat nog wat gaan kopen voor meer als 10 eu. Beter je van a naar b vervoeren en rustig doorsparen voor een betrouwbare auto:)
 
Mja idd, als ik er zeker van was dat m'n waggie door de apk komt vd zomer, had ik er ook wel wat meer aan gedaan. Doe nu alleen aankopen ervoor die ik evt weer op een andere auto kan zetten (radio / velgen), met die 50 euro stickertjoening erbuiten gelaten ofcourse :P En hoe erg die verlagingsveren ook kriebelen, m'n bakkie blijft gewoon op 4x4-stand :+
 
de veren even afzagen...

Ik heb ook een oude ragbak.. heb hem wel wat tovver gemaakt.. maar alleen met dingen die niks kosten, en wat leuk of grappig is..


mijn apk is afgelopen.. mankeert best wat aan.. volgende maand maar een mr2 halen.


heb de brandstofpomp even flink opgeschroefd... trekt nu veel beter en komt er lekker veel zwarte roet uit de pijp :D
 
Weet niet wat jullie zeuren over dat het een slechte auto is maar auto is gewoon in perfecte staat Was enkelt afgekeurt op handrem.Tjah dat die bak nu slecht is dat lossen we ook wel weer op..Mensen moeten hier niet zo in het rond lullen terwijl ze niks gezien hebben van die hele auto maarjah Zo is dat forum hier nu eenmaal.

Verder ga ik hier niet meer op in Wat zijn net stelletje kinderen hier weten het altijd beter hier..Mag dan meschien happen kwa commentaar maar dat boeit me geen reet.Laat een mens lekker een sticker kopen Boeiend.Zijn hier ook mensen die een bumper kopen van paar honderd euro voor een paar koplamp sproeiertje erop of eraf en dat is niet nutteloos
 
Weet niet wat jullie zeuren over dat het een slechte auto is maar auto is gewoon in perfecte staat Was enkelt afgekeurt op handrem.Tjah dat die bak nu slecht is dat lossen we ook wel weer op..Mensen moeten hier niet zo in het rond lullen terwijl ze niks gezien hebben van die hele auto maarjah Zo is dat forum hier nu eenmaal.

Verder ga ik hier niet meer op in Wat zijn net stelletje kinderen hier weten het altijd beter hier..Mag dan meschien happen kwa commentaar maar dat boeit me geen reet.Laat een mens lekker een sticker kopen Boeiend.Zijn hier ook mensen die een bumper kopen van paar honderd euro voor een paar koplamp sproeiertje erop of eraf en dat is niet nutteloos

Hey gast, stfu, ik heb die bumper niet speciaal voor sproeiertjes gekocht en al helemaal niet voor die prijs 8P... Maar tis wel t0vvv 8)
 
LoL Jah sorry hoor Maar hier wordt soms echt zo knullig gedaan om van die domme dingen..Laat een mens Lekker een sticker kopen Zeg toch ook niet tegen RR5 Dat ie voor lul rijd in die stickers als hij dat nu komisch vind of moet naja laat hem lekker.Als ik zn finish vlag om me auto wil naja Laat het lekker En laat je Negatieve commentaar voor je of zeg het op een andere manier ,Zijn hier altijd van die aasgieren Als de een wat zegt Volgt de rest en ze kletsen allemaal mee Zonder te weten waar het soms nu echt over gaat
 
Hmmm....niet zo boos jeroen. Zoals jij zelf verteld over die auto is het een afgetrapte kutbak. Nu zie ik dat dat niet zo is. Dan zou ik ook wel aan de toekomst denken. Mja je moet idd zelf weten wat je doet. Ik vind het helemaal niet erg, als jij er maar gelukkig van word. :*
 
Naja ik heb toch ook maar een oto gekocht :) Kon bij ons op de zaak een leuk auto'je kopen voor weinig.. Hij werd anders doorgeduwd in de handel. Voor die prijs kon ik hem niet laten slippen :P

[ir]http://home.kabelfoon.nl/~famgroen/Auto/foto_00018.jpg[/ir]

[ir]http://home.kabelfoon.nl/~famgroen/Auto/foto_00019.jpg[/ir]

Het is maar een 1.6'je... Maar achja boeie. Kom er van A naar B :)
Komende week ff koppakking en distrebutie ed. vervangen en lekker gaan cruisen :W
 
Zoiets Jeroen?

Nissan-Sunny_Primax_618_3.jpg
 
Nee niet zoiets.Is vanaf je motorkap schuin naar je zijscherm..Heb het is gezien op een donkere golf en vond dat gewoon mooi staan....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top