Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
Ik meen toestraks bij Wegmisbruikers een witte Golf met finishvlag te hebben gezien, 't is gewoon een trend y0!
 
Hehe Wat een discussie weer .Als ik dat nou mooi vind Laat me dat lekker kopen Jij rijd toch niet in die auto..Zeg toch ook niet tegen iedereen Wat ik niet mooi vind van zn auto..Wordt steeds meer een trend hier elkaar afkraken...
 
Hehe Wat een discussie weer .Als ik dat nou mooi vind Laat me dat lekker kopen Jij rijd toch niet in die auto..Zeg toch ook niet tegen iedereen Wat ik niet mooi vind van zn auto..Wordt steeds meer een trend hier elkaar afkraken...

Zie dit forum als een praatgroep, we proberen je te helpen de goede kant op te komen ;)
 
Hehe jah Ken jullie wel langers als Vandaag dus ga er gewoon niet op in :p .Koop lekker wat ik mooi vind en als jullie dat lelijk vinden nou ik lig er niet wakker van :p
 
Jeroen, vat het nou niet zo op... Zie het als een virtuele opvoedkundige tik, dat mag namelijk... We willen je behoeden voor een financiële strop... Maar als het echt moet, neem dat een roze finishvlag...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top