Show je eigen auto #11

Status
Not open for further replies.
LoL Jah sorry hoor Maar hier wordt soms echt zo knullig gedaan om van die domme dingen..Laat een mens Lekker een sticker kopen Zeg toch ook niet tegen RR5 Dat ie voor lul rijd in die stickers als hij dat nu komisch vind of moet naja laat hem lekker.Als ik zn finish vlag om me auto wil naja Laat het lekker En laat je Negatieve commentaar voor je of zeg het op een andere manier ,Zijn hier altijd van die aasgieren Als de een wat zegt Volgt de rest en ze kletsen allemaal mee Zonder te weten waar het soms nu echt over gaat

Heb je 100% gelijk in, kan niet anders zeggen.

@InIMoeK: Vet kar!! Velgjes staan er ook wel netjes onder. Als die voor echt een schappelijk prijsje was had ik hem ook niet laten staan!
 
Daarom zei ik het ook :D

Dacht trouwens dat je bij je vader werkte...


Ja het probleem is... Dat poetsen komt me strot uit 8P Ben liever aan het sleutelen :)


@PvdH

Mischien een keer na een Forum auto meeting ff doorrijden hierheen :P
 
Ik heb een nieuwe telefoon en meteen ff uitgeprobeerd:
Ik had nog een foto maar die heb ik met mn stomme kop verwijderd :X

[IR]http://i16.tinypic.com/29y4glc.jpg[/IR]

Tis btw echt NIET meer leuk zo laag.... hij moet echt omhoog.
Als ik er alleen in zit gaat het nog maar als mn vriendinnetje van 55 kilo langs me zit is het huilen, ik bleef gisteren 2 keer gewoon echt hangen op een drempel bij een maat van me in de straat en ik kwam er niet over heen :X en de rest van de drempels bij hem (en mij) in de straat daar blijf ik met mn uitlaat hangen.

Conclusie.... Midden demper moet weg :P

Mja ik zie wel wanneer ik uhm omhoog schroef :P
 
Heb jij geen boeiendere dingen waar je je drukt om moet maken dan 18 jarige jongens die stickers op hun VW willen plakken?
Grow up zeg..

Op zondagochtend als ik net wakker ben niet nee. Jij blijkbaar ook niet als je je druk maakt om mijn commentaar ;) Daarbij reageer ik gewoon op zijn reactie.
 
Nee niet zoiets.Is vanaf je motorkap schuin naar je zijscherm..Heb het is gezien op een donkere golf en vond dat gewoon mooi staan....

Zoals dit dus :S

rallye9.jpg
 
Nee Was nog iets anders,Weet het niet meer precies maarjah,Heb nu eerst andere kosten te maken,Me zus Waarvan de golf ook deel van is werkt bij vw en ze belt net Zegt ze Jah moet je geen zomerbanden hebben,zitten nu nu nieuwe winterbanden op zeg naja kijk maar ,Dus nu weer voor 200 euro aan nieuwe banden monteren morgen waarschijnlijk..
 
Finish vlag is best vet, ik heb ook een op de punto geplakd.

Alleen niet van de motorkap naar zijscherm maar van kofferdeksel naar achterscherm.
 
Nee Was nog iets anders,Weet het niet meer precies maarjah,Heb nu eerst andere kosten te maken,Me zus Waarvan de golf ook deel van is werkt bij vw en ze belt net Zegt ze Jah moet je geen zomerbanden hebben,zitten nu nu nieuwe winterbanden op zeg naja kijk maar ,Dus nu weer voor 200 euro aan nieuwe banden monteren morgen waarschijnlijk..

Maak es f0t0 van je 0t0 dan en maak een schets met paint hoe je t wil. Dan kunne we je helpe. :)
 
Nee Was nog iets anders,Weet het niet meer precies maarjah,Heb nu eerst andere kosten te maken,Me zus Waarvan de golf ook deel van is werkt bij vw en ze belt net Zegt ze Jah moet je geen zomerbanden hebben,zitten nu nu nieuwe winterbanden op zeg naja kijk maar ,Dus nu weer voor 200 euro aan nieuwe banden monteren morgen waarschijnlijk..

koop ook meteen een nieuw toetsenbord, shift blijft af en toe hangen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top